شناسهٔ خبر: 47891334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان دوچرخه در نظرآباد

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان دوچرخه با اعتراف به ۴۸ فقره سرقت در سطح شهرستان نظرآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان،  فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی و اعلام شکایت مبنی سرقت دوچرخه آن‌ها از داخل پارکینگ، پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

 فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان محرز شد که سارقان از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و پس از ورود به پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، دوچرخه‌هایی را که فاقد تجهیزات ایمنی بود را سرقت می‌کردند.

سردار محمدیان با اشاره به این که در تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۲ سارق انجام شده است، گفت: مخفیگاه سارقان که ساختمان متروکه‌ای در محدوده شهر بود، شناسایی و مراقبت‌های ویژه آغاز و سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او افزود: متهمان به ۴۸ فقره سرقت در شهرستان‌های نظرآباد، هشتگرد و شهر جدید هشتگرد اعتراف کرده و اذعان داشتند اموال سرقتی را به ۵ مالخر فروخته اند که با تلاش کارآگاهان تمامی متهمان دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز  گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام / ر .ن

برچسب‌ها:

نظر شما