شناسهٔ خبر: 47891175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

۲۴ساعت تا توفان مجیدی در نشست خبری؟

به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی پس از بازی با پدیده، صحبت‌های تند و مهمی را علیه مدیریت استقلال و وزارت ورزش مطرح خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی پس از بازی با پدیده، صحبت‌های تند و مهمی را علیه مدیریت استقلال و وزارت ورزش مطرح خواهد کرد.

حواشی و اخبار عجیب پیرامون باشگاه استقلال لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند. پس از انتشار صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی خود و انتقاد شدید از احمد مددی مدیرعامل باشگاه، وزارت ورزش و علی نژاد مشاور مسعود سلطانی فر، امروز مددی پاسخ صحبت های مجیدی را داد.

مددی در گفتگویی با حمله شدید به فرهاد مجیدی، گفت رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت هایش به بحث قرارداد فرشید اسماعیلی و مرادمند نیز پرداخت که این مسئله با واکنش این دو بازیکن همراه شد و آنها در مصاحبه هایشان پاسخ صحبت های مددی را دادند و حتی وکیل رشید مظاهری نیز امروز در گفتگویی، به صحبت های مددی واکنش نشان داد.

امروز و در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل پدیده، صالح مصطفوی دستیار مجیدی در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و او اعلام کرد که مجیدی تا پیش از بازی با پدیده پاسخی برای گفته های مددی ندارد و فردا قرار است در کنفرانس خبری بعد از بازی، صبحت هایش را مطرح کند.

از نزدیکان باشگاه استقلال خبر می رسد که مجیدی فردا و پس از بازی، صحبت های مهم و توفانی را مطرح خواهد کرد. سرمربی آبی پوشان در نشست خبری بعد از بازی با پدیده نسبت به عملکرد مدیرعامل استقلال، وزارت ورزش و اتفاقات اخیر پیرامون این تیم، گفته های مهمی را بر زبان خواهد آورد.

نظر شما