شناسهٔ خبر: 47891010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به «رئیسی»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام محمدحسنی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی دامت توفیقاته

با سلام و تحیات الهی؛

عنایات حضرت باریتعالی، دعای خیر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دیگر بار و در برهه‌ای حساس، سایه‌سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد تا ملت شریف، قهرمان، بصیر و انقلابی کشورمان در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و میدان‌داری‌شان را به رُخ بکشند.

بدون تردید، خلق این حماسه شگرف و شورانگیز برگ زرین دیگری بر جریده پر افتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

در این میان نقش بی‌بدیل کارکنان و مجموعه خانواده‌های بزرگ و بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده و موثر در این مشارکت بزرگ شایان تقدیر است.

اینجانب، در کمال مسرت، انتخاب حضرتعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند منان دوام توفیقات جنابعالی که از ذخایر نظام و دارای سوابق درخشان در مسئولیت‌های متعدد بوده‌اید را برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمدحسنی

انتهای پیام/

نظر شما