شناسهٔ خبر: 47843736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با منفی شدن تست کرونا

بازگشت سرخیو بوسکتس به اردوی تیم ملی اسپانیا

پس از دو هفته سرخیو بوسکتس از شر کرونا رها شد و می تواند تیم ملی اسپانیا را همراهی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه ماه پیش اسامی 24 بازیکن را برای یورو 2020 اعلام کرد؛ در حالی که می توانست با اجازه یوفا 26 بازیکن را دعوت کند. سرمربی لاروخا در نشست خبری خود گفته بود که اگر نیاز باشد، برای تکمیل فهرست از تیم زیر 21 ساله های اسپانیا بازیکن دعوت خواهد کرد

13 پیش فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس داد. کاپیتان با یک آمبولانس و تحت ایزوله کامل به بارسلونا برگشت تا روزهای قرنطینه را در این شهر سپری کند.

انریکه تاکید کرده بود که منتظر بوسکتس می ماند و نام او را خط نخواهد زد.

 

 

 

 

در حالی که گفته می شود بوسکتس چهارشنبه می تواند با منفی شدن تست PCR به اردوی لاروخا برگردد اما این اتفاق رخ نداد. سرانجام دقایقی پیش اعلام شد که نتیجه 2 تست کرونای بوسکتس منفی شده و به این ترتیب او هیچ مشکلی برای همراهی اسپانیا نخواهد داشت.

بوسکتس در این مدت تمرینات انفرادی را با دستورالعمل بدنساز تیم ملی دنبال می کرد و امروز همراه تیم راهی سویا می شود ولی فردا به میدان نخواهد رفت چرا که نتوانسته در تمرینات گروهی حاضر باشد. بوسکتس اما در سومین بازی دور گروهی برابر اسلواکی در ترکیب لاروخا قرار خواهد گرفت. اسپانیا در بازی نخست خود برابر سوئد به تساوی بدون گل رسید و فردا محکوم به پیروزی برابر لهستان است.

نظر شما