شناسهٔ خبر: 47843696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات

پارمیس طهماسب‌زاده

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به حجم ماموریت‌ها، اورژانس تهران نیازمند نگاه ویژه‌تر در جذب نیروی انسانی و اعتبارات است.

صاحب‌خبر -

دکتر حسن حسینی زاده بااشاره به استقرار صندوق رای سیار در مقابل سازمان اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌های اورژانس در انتخابات، درباره مطالبات از دولت سیزدهم به ایسنا اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی خط مقدم رسیدگی به بیماران و مصدومان حوادث است.

وی با بیان اینکه در تهران بیشترین تعداد ماموریت را نسبت به کل کشور داریم گفت: تقریبا می توان گفت که یک چهارم ماموریت کل کشور را اورژانس تهران پوشش می دهد. با اورژانس تهران حدود ١٢ هزار تماس گرفته می شود که حدود چهار هزار و پانصد تا ۵ هزار از آن عملیاتی می شود.

معاون اورژانس تهران ادامه داد: در این دولت خدمات خوبی به اورژانس داده شد و اعتبارات خوبی تعلق گرفت، اما باز جوابگو نیست .

وی با اشاره به موقعیت شهر تهران گفت: باید به اورژانس تهران نگاه ویژه تری داشته باشیم. وضعیت بدی نداریم اما در زمینه بودجه و اعتبارات انتظارات بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه اورژانس، نیروی انسانی است گفت: با توجه به تعداد ماموریت نیاز به جذب نیروی بیشتری داریم که متناسب با تعداد ماموریت ها باشد.

حسینی زاده اظهار کرد: یکی از راهکار ها برای کاهش مدت زمان رسیدن اورژانس نیز افزایش تعداد نیروی انسانی است.

انتهای پیام

نظر شما