شناسهٔ خبر: 47843076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس کل دادگستری مازندران به همراه معاونین خود با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد شکوهی شهرستان ساری، رأی خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدصادق اکبری» امروز(28خرداد) در حاشیه حضور خود در شعبه اخذ رأی مسجد شکوهی ساری، انتخابات را در شرایط کنونی نقطه عطفی در سرنوشت آینده کشور قلمداد کرد و گفت: از دیرباز تا کنون دشمن تلاش کرده تا به روش های گوناگون نسبت به تضعیف  ایران اسلامی اقدام نمایند که حضور حداکثری مردم در انتخابات این توطئه ها را خنثی خواهد کرد .

 

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: دشمن به زعم خود گمان کرده که با فشار حداکثری اقتصادی می تواند مانع حضور و مشارکت عموم مردم در پای صندوق های رأی شود که به لطف خدا و همت والای مردم نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب می شود.

 

وی با اشاره به منویات رهبری درخصوص دعوت از همگان برای رای دادن ضمن دعوت از عموم ملت بزرگ ایران بویژه مردم شریف و عزیز مازندران به پای صندوق های رأی و ایجاد شور انتخاباتی، انتخابات را یک حرکت عظیم فراجناحی دانست و تأکید کرد: ملت بزرگ ایران در تشیع پیکر مطهر شهید سلیمانی و حماسه 9دی نشان داده اند که ید واحده بوده و با بصیرت و تجدید پیمان خود با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم بیش از پیش در راه استقلال و شکوفایی ایران اسلامی استوار خواهند بود.

 

حجت الاسلام اکبری انتخاب اصلح را ملاک موثر در قدرتمند شدن ایران دانست و افزود: برای جبران ناکارآمدی ها باید انتخابی درست داشته باشیم.باید شاخص های انتخاب اصلح را باری دیگر مرور کنیم و اجازه ندهیم رأی نادرستی در صندوق انداخته شود.

پایان پیام/286

نظر شما