شناسهٔ خبر: 47842458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران مطرح کرد؛

حضور دانشگاهیان در صحنه انتخابات نقش موثری دارد

زالی گفت: حضور دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته کشور همواره برای سایر اقشار به عنوان الگو و اسوه مورد توجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: در طول دهه‌های گذشته، دانشگاهیان در حساس‌ترین برهه‌ها و بزنگاه‌های حساس تاریخی دوشادوش آحاد ملت با روشنگری نقشی پررنگ و بی بدیل برای اعتلای این مرز و بوم ایفا کرده اند و کنش آنان به عنوان قشر فرهیخته کشور همواره برای سایر اقشار به عنوان الگو و اسوه مورد توجه بوده است.

اکنون نیز با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و با التفات ویژه به منویات مقام معظم رهبری، بیش از هر زمان از دانشگاهیان انتظار می‌رود با مشارکت هوشمندانه در این انتخابات زمینه‌های تحول و استفاده از ظرفیت‌های کشور را رقم بزنند.

از همه اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعم از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دعوت می‌شود با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رای برای حفظ استقلال، اقتدار و سرافرازی میهن عزیزمان همگام شوند.

امید است منتخبین مردم به مقوله سلامت که اهمیت آن در ماه‌های اخیر و با شیوع همه گیری کرونا بیش از هر زمان بر همگان عیان شده است توجه ویژه داشته و برای خدمت به مردم شریف ایران با خدمتگزاران نظام سلامت همراه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما