شناسهٔ خبر: 47842275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آزمون نامزد عنوان بهترین بازیکن انتخابی جام جهانی

مهاجم درخشان تیم ملی کشورمان نامزد عنوان بهترین بازیکن دور دوم انتخابی جام جهانی قطر شد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با معرفی ۹ ستاره حاضر در چهار هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، از کاربرانش خواست تا به بازیکنی که بیشترین نقش را در سرنوشت تیم خود ایفا کرده و بهترین بازیکن این چند بازی بوده است، رأی بدهند.

سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از بازیکنان این نظرسنجی است. سایت AFC درخصوص آزمون نوشت: «ایران با چهار دیدار از گروه C به مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بازگشت و آنها امید زیادی برای صعود به جام جهانی نداشتند. اگر هواداران ایرانی می‌دانستند سردار آزمون با فُرمی کاملاً آماده به مسابقات می‌آید، شاید آنها نگران نبودند.

ستاره زنیت برای تیم دراگان اسکوچیچ بازیکنی فوق‌العاده بود. او دو بار در دیدار حیاتی مقابل بحرین گلزنی کرد و سپس گلی تعیین‌کننده مقابل عراق به ثمر رساند تا ایران به صدر جدول گروه C برسد. عملکردی که تعداد گل‌های آزمون را در ۵۵ بازی ملی به عدد ۳۷ رساند».

محمود المواس از سوریه، وو لی از چین، هری سوتار از استرالیا، سالم الدوساری از عربستان، عبدالله فواز از عمان، تاکومی مینامینو از ژاپن، علی مبخوت از امارات و سون هیونگ‌مین از کره جنوبی، سایر نامزدهای نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین بازیکن دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

نظر شما