شناسهٔ خبر: 47841301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار قزوین:

لازمه عبور از تحریم ها حضور حداکثری در انتخابات است

جمالی پور گفت: کشور تحت تحریم ظالمانه است و برای عبور از این شرایط نیاز است حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین و انداختن آرا خود به صندوق بیان کرد: دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک گفته و ان شاالله نیت کرده و به نام امام رضا (ع) در پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: باید توجه داشت قهر با صندوق انتخابات، مشکلات جدی معیشتی را رقم می زند و همه باید در این شرایط حساس کنار هم قرار گیریم و با همدلی و همزبانی می شود مشکلات را حل کرد؛ کشور تحت تحریم ظالمانه است و برای عبور از این شرایط نیاز است حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: ما در استان قزوین همه شرایط را برای رأی دادن مردم فراهم کردیم و همکاران تلاش کردند حداقل ها را فراهم کنند و امروز ظرفیت استان برای رأی دادن فراهم است و از مردم می خواهیم پای صندوق ها آیند و به حرف دشمنان گوش ندهند چراکه آنها به دنبال ایجاد مشکل برای کشور هستند و از راه تحریم، جنگ و امروز هم از راه مایوس کردن و نیامدن در پای صندوق دنبال ایجاد مشکل هستند.

 

جمالی پور تأکید کرد: رئیس جمهور آینده باید از ظرفیت نخبگان برای ساختن کشور و عبور دادن از این شرایط استفاده کند و رأی مردم می تواند پشتوانه خوبی برای رئیس جمهور باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم امروز حماسه بزرگ خلق شود و مردم با نه گفتن به دشمن و آری گفتن به آینده خود و فرزندانشان، حماسه بزرگی را خلق کنند.

 

استاندار قزوین اظهار کرد: ما چاره ای نداریم در مسیر انتخابات مسائل مان را تدبیر کنیم و راه عزت، قدرت و بقای کشور صندوق رأی است و باید از این امانت بزرگ به خوبی صیانت کرده و از جمهوریت نظام دفاع کنیم تا دشمنان ناکام بمانند.

 

وی یادآور شد: ما یقین داریم از این پیچ سخت هم با مشارکت، وحدت و انسجام مسئولان و مردم عبود می کنیم و یقین داریم آینده از آن مردم است و با رأی مردم و حضور حداکثری شرایط بهتری را خواهیم داشت.

 

پایان پیام/293

نظر شما