شناسهٔ خبر: 4783759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نمی توان فراتر از قانون عمل کرد

آذری: عصر طلایی وزنه برداری در دوره مرادی بود/ مساله حق رشد پیام را تا انتها دنبال می کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: من با توجه به سمتی که دارم در مجامع دیگر هم شرکت کردم و می‌توانم بگویم این بهترین مجمعی بود که در آن حضور داشتم بنابراین باید از آقایان سجادی و گودرزی تشکر کنم

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سعید آذری در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری درباره صحبتی که می‌خواست انجام دهد اما سجادی اجازه آن را نداد بیان کرد: نتایج انتخابات مشخص بود و چیزی نمی‌گویم. در واقع در مورد یکی از کاندیداها نگرانی‌هایی وجود داشت که بر روی نحوه رای مجمع تاثیر بگذارد که خوشبختانه نتیجه آرا نشان داد حرکتی که آن کاندیدا انجام داده است چیزی در بر نداشته است.

وی ادامه داد: مجمع خوبی بود و خوب پیش رفت. حرکتی که یکی از کاندیداها انجام داد نیز عقیم ماند.

آذری درباره انتخاب مرادی به عنوان رییس فدراسیون نیز گفت: مرادی از مدیران شایسته‌ی ایران است. رزومه او مشخص است و می‌توانم بگویم عصر طلایی وزنه‌برداری ایران در دوره مدیریتی او بوده است. باید یک نکته‌ای را بگویم که تمام کاندیداها دم از اخلاق‌مداری زدند اما جا داشت که همه آن‌ها قبل از سجادی از زحمات حسین رضازاده تشکر کنند. جا دارد که از بابت زحمات حسین رضازاده تشکر کنم و امیدوارم در جایگاه جدیدی که دارد موفق باشد.

آذری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند اجازه ندادن به رضازاده برای حضور در مجمع انتخاباتی قانونی بوده یا خیر گفت: با توجه به اینکه از قانون تمکین می‌شود، این تصمیم گرفته شد و نمی‌توان فراتر از قانون عمل کرد. من با توجه به سمتی که دارم در مجامع دیگر هم شرکت کردم و می‌توانم بگویم این بهترین مجمعی بود که در آن حضور داشتم بنابراین باید از آقایان سجادی و گودرزی تشکر کنم.

او در پاسخ به این پرسش که پیش از مجمع انتخاباتی گفته بودند ممکن است که او تنش ایجاد کند یا مجمع را ترک کند، گفت: هر کسی این حرف را زده، اشتباه کرده است.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر برنامه این تیم برای ادامه لیگ و جام حذفی و همچنین تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: سعی می کنیم ادامه لیگ را هم به خبی به پایانبرسانیم و در جام حذفی هم برای قهرمانی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

مشکل خاصی برای تمدید قرارداد با گل محمدی نداریم و صحبت های اولیه هم در این امر انجام شده است.

وی در ادامه در مورد بحث حق رشد پیام صادقیان اظهار داشت: رای به سود ما صادر شده است ولی طی صحبتی که نژادفلاح با ما انجام داده؛ قرار شد به دلیل حضور پرسپولیس در آسیا تا انتهای لیگ صبر کنیم. ولی بدون شک این مساله را تا انتها دنبال می کنیم..

 

برچسب‌ها:

نظر شما