شناسهٔ خبر: 47834856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات 1400/

هر رای "انتقام سخت" دیگری‌ست

رئیس ستاد گام دوم انقلاب کشور ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات به تبلیغات دشمنان نظام برای بی اثر بودن رای مردم اشاره کرد و گفت: اگر رای مردم حقیقتا بی اثر بود بی تردید صدها شبکه  ماهواره ای این چنین شبانه روز برای نرفتن مردم به پای صندوق های رای بسیج نمی شد.

صاحب‌خبر -

دکتر حسین نظری در گفت و گو با ایسنا به اهمیت آرا مردم پرداخت و اظهار کرد: هر رای مردم در این مقطع حساس، به مثابه تیری است که قلب دشمنان نظام و کشور را می شکافد.
رییس ستادگام دوم انقلاب کشورتلاش شبانه روزی دشمنان و معاندان نظام برای کاستن از حضور مردم در پای صندوق های رای را نمودی از تاثیر عمیق آرا تک تک شهروندان ایرانی ارزیابی و خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق رای ریخته می شود به مثابه تیر آرش دیگری است که مرزهای عزت و افتخار این سرزمین الهی را فراخ تر می کند و از همین رو همه آنها که عشق این آب و خاک را در دل می پرورانند وظیفه دارند که با سرانگشتان جوهری خود، مهر تایید دیگری بر افتخارات بی بدیل مردمسالاری دینی بزنند.
وی با اذعان به اینکه مشارکت در انتخابات در چنین شرایطی یک رسالت و تکلیف دینی و میهنی است افزود: مردم بزرگ ایران در همه مراحل این چهل و سه سال، پشتیبان جمهوری اسلامی بوده و هرگاه نیاز به حضور آنان بوده، فارغ از تلاش های شوم دشمنان به میدان آمده اند.
وی از مردم ایران به عنوان میدان داران اصلی دفاع از مرزهای ایران اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: امروز حضور در میدان انتخابات، فارغ از اینکه در برگه رای نام کدام نامزد را بنویسیم، حضوری در ادامه رشادتهای مرد سربلند میدان ها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است. اگرچه انتخاب فرد اصلح نیز همچنان که امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بارها فرمودند نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک تکلیف دینی و عقیدتی است.
نظری با بیان اینکه جمعه با رای خود، مسیر و جهت حرکت کشور در حوزه اجرایی را برای چهار سال تعیین می کنیم اضافه کرد: دشمنان نظام برخلاف آنچه بر زبان می رانند بیش از هر کس به تاثیر عمیق تک تک آرا مردم آگاهی دارند و از همین رو است که هفته ها و ماه ها است که بی وقفه همه توان رسانه ای و لجستیگی خود را بسیج کرده اند تا شاید اندکی از این حماسه حضور را بکاهند.
دکترحسین نظری با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در مقطع بسیار حساسی از عمر سراسر افتخار خود قرار دارد گفت: نظام سلطه و صهیونیست جهانی که سال هاست در میدان مقابله با فرزندان امام ، عقب رانده شدند این روزها همه توش و توان خود را فعال کردند تا در میدان انتخابات، از رهگذر بی اثر جلوه دادن رای ملت و کوبیدن بر طبل ناامیدی و پرداختن به برخی انتقادات و دل نگرانی های به حق مردم، ملت بزرگ ایران را از حضور در حماسه ۲۸ خرداد مردد کنند، غافل از اینکه این ملت بیش از چهار دهه است که هر سال، شورانگیزتر و آگاهانه تر از قبل وارد صحنه شده و خود میدان دار دفاع از ارزش های انقلاب شدند.
نظری با بیان اینکه نگاه مقام معظم رهبری در چله دوم انقلاب بیش از هر کس به جوانان انقلابی است تصریح کرد: ۲۸ خرداد، روز میدان داری جوانان انقلابی است، جوانانی که قرار است، انقلاب اسلامی را در چله دوم خود به سربلندی و سرفرازی از گذرگاه های سخت بگذرانند و تمدن بزرگ اسلامی ملت ایران را محقق کنند.
 رییس ستاد گام دوم انقلاب اسلامی ستاد نیروهای انقلابی کشور با اشاره به شعارهای جوانان ایرانی در تشییع سردار قاسم سلیمانی و تاکید بر انتقام سخت گفت: ۲۸ خرداد روز دیگری است که می توان با رای خود به کاندیدای اصلح، انتقام سخت دیگری از عاملان شهادت سردار دل ها گرفت، چرا که اینان که امروز، عدم شرکت در انتخابات و بی اثر بودن رای مردم را تبلیغ می کنند همان ها هستند که آن روزها در صف دشمنان و قاتلان سردار سلیمانی جلوه گری می کردند.

انتهای پیام

نظر شما