شناسهٔ خبر: 47821052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بحرین: فقط برای کسب اطلاعات با کابینه جدید رژیم صهیونیستی در ارتباطیم

وزیر خارجه بحرین از ارتباط دولت منامه با کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: این ارتباط صرفا بمنظور آن است تا از سیاست‌های این کابینه درخصوص سازش فلسطینی‌ها و اجرای راهکار دو دولتی مطلع شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین در بیانیه‌ای با اشاره به ارتباط منامه با کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت:روابطمان با کابینه جدید اسرائیل تداوم دارد تا بتوانیم از سیاست‌های آن درخصوص سازش و پایان مناقشات با فلسطینی‌ها از طریق راهکار دو دولتی با خبر شویم.

براساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت خارجه بحرین، ارتباطات بحرین با اسرائیل از رویکرد پادشاهی این کشور مبنی بر تفاهم، گفتگو و همکاری اقوام و دولت‌ها نشأت گرفته است.

دولت بحرین بر خلاف تاکید فلسطینیان بر مقاومت تا پایان یافتن اشغالگری رژیم صهیونیستی، اقدام به امضا توافق سازش با این رژیم کرده است و حتی در روز دوشنبه، سلمان بن حمد آل‌خلیفه، ولی عهد بحرین تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی را به نفتالی‌بنت، نخست وزیر و یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم تبریک گفت.

از سوی دیگر نیز، مقامات سودان از سرمایه گذاری ناکافی آمریکا در این کشور پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما