شناسهٔ خبر: 47820922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در المپیک خوب خواهیم بود

عبادی‌پور: فرق ما و برزیل زیاد نبود، مسابقه را بد شروع کردیم/ نکته مثبت این بود که جنگیدیم و بازی را رها نکردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: همه تیم‌ها باید به برزیل به عنوان قهرمان المپیک و جهان احترام بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل در لیگ ملت های 2021 اظهار داشت: بازی سختی مقابل بهترین تیم جهان داشتیم. همه تیم‌ها باید به این تیم احترام بگذارند؛ آنها قهرمان جهان و المپیک هستند.

 
وی ادامه داد: من فکر می‌کنم می‌توانستیم در برخی ست‌ها مخصوصاً ست چهارم پیروز شویم، اما گاهی سرویس‌های خوبی نزدیم. فرق ما و برزیل زیاد نبود و می‌توانستیم در این بازی موفق باشیم، اما به آنها احترام می‌گذارم.
 
دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما مسابقه را بد شروع کردیم و نزدیک به پایان مسابقه بهتر شدیم. ما در حال آماده‌سازی برای المپیک هستیم و امیدوارم شروع خوبی در آن جا داشته باشیم.
 
وی افزود: نکته مثبت در تیم ما این بود که ما جنگیدیم. ما قبل بازی نمی‌خواستیم 3 بر یک ببازیم. ما آینده خوبی خواهیم داشت و در المپیک خوب خواهیم بود. ما این مسابقات را ترک می‌کنیم و آماده المپیک می‌شویم.
 
عبادی‌پور عنوان کرد: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم، آنها شانس بیشتری داشتند. دم بچه‌های ما گرم که بازی را رها نکردند و جنگیدند. برزیلی ها با توپ‌گیری و سرویس‌های خوب اذیت‌مان کردند، اما ما تا لحظه آخر جنگیدیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما