شناسهٔ خبر: 47820307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت اهواز: انتخاب اصلح ادامه راه انقلاب است

دزفول- ایرنا- امام جمعه موقت اهواز انتخاب اصلح را یک وظیفه عقلی، سیاسی و عرفی دانست و گفت: انتخاب اصلح ادامه راه انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی چهارشنبه شب در اجتماع بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی در کلوپ ورزشی شهید رجایی افزود: شرکت در انتخابات راس فرایض و قهر با صندوق رای گناه کبیره است.
وی دزفول را دژ اسلام، شهر علما و فرمانده هایی  که بر سر عهد خود ماندند و جان خود را فدا کردند دانست و اظهار امیدواری کرد سرنوشت انقلاب به ظهور امام زمان (عج) ختم شود.
امام جمعه موقت اهواز انتخاب اصلح را یک وظیفه عقلی، سیاسی و عرفی دانست و گفت: بحث ما فقط انتخاب یک شخص نیست انتخاب یک راه است .
وی به آینده نگری امام خمینی (ره) به عنوان مدیری مدبر در نیم قرن پیش اشاره کرد و افزود: قبلا امام خمینی (ره) خبر از نسل جوانان امروز  داده بود و گفته بود فرزندان من در گهواره هستند.
حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه امروز آینده پژوهی در کلیه دانشگاه‌های دنیا مورد استقبال است، گفت: علم مدیریت در غرب به بن بست رسیده است؛ در بین رهبران سیاسی جهان تنها کسی که امروز برنامه ریزی و تمام زوایای آینده را می دید رهبر انقلاب بود.

وی ادامه داد: امام راحل به مسوولان تذکر داده بود انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست؛ نقطه شروع پرچم اسلام به پرچم داری امام زمان است.
امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از عملکرد دولت فعلی گفت: مدیریت شرایط زمان می برد ولی رییسی می‌تواند خطرهای زیادی را از کشور دفع کند.

وی افزود: شبکه منوتو، ایران اینترنشنال، بی بی سی و تمام بوق های شیطان برای تحریم انتخابات هم نوا شده‌اند.
حجت الاسلام حاجتی اظهارداشت: آقایان زاکانی و جلیلی با هدف اکثریت توجه به آیت الله رئیسی انصراف دادند که قابل قدردانی است.

قرار بود همزمان همایش مدافعان حرم در حسینیه ثارالله با حضور حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز برگزار شود که در نهایت با تجمع حامیان رئیسی در کلوپ ورزشی شهید رجایی  ادغام شد.

نظر شما