شناسهٔ خبر: 47795692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

اعلام ترکیب پرتغال و مجارستان در یورو ۲۰۲۰

بالاخره انتظار‌ها به سر رسید و بازی‌های گروه مرگ رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ هم استارت خورد.

صاحب‌خبر -

فوتبالی: بالاخره انتظار ها به سر رسید و بازی های گروه مرگ رقابت های یورو 2020 هم استارت خورد.

اولین بازی از گروه F رقابت های یورو 2020 که به گروه مرگ مشهور است، دیدار پرتغال و مجارستان است که در شهر بوداپست برگزار می‌شود. یاران کریستیانو رونالدو اولین بازی خود در این تورنمنت را بدین ترتیب مقابل مجارستان برگزار خواهند کرد. پرتغال در یورو 2016 هم در مرحله گروهی با مجارستان روبرو شده بود و در نهایت آن بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافته بود. اکنون در یورو 2020 هم این دو تیم دوباره با هم روبرو شده اند.

تیم ملی پرتغال در این تورنمنت یک تیم پر مهره در اختیار دارد که از مدعیان قهرمانی به حساب می آید و با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی هم هست، نگاه ها به طور ویژه ای روی این تیم است و باید دید که به چه شکل عمل می کند. از سویی مجارستان هم می خواهد شگفتی ساز گروهی باشد که آلمان، فرانسه و پرتغال در آن قرار دارند.

ترکیب پرتغال بدین شرح است: روی پاتریسیو، نلسون سمدو، روبن دیاز، په په، رافائل گوئررو، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برونو فرناندز، دیگو ژوتا، برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو.

ترکیب مجارستان هم بدین گونه است: گولاچی، آتیلا ژالای، اوربان، بوتکا، لورنشیش، فیولا، کلاین هایسلر، ناگی، شافر، سالای، ژالای.

برچسب‌ها:

نظر شما