شناسهٔ خبر: 47795603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن سعی می‌کند مردم را از حضور در عرصه انتخابات منصرف نماید

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: دشمنان سعی می‌کنند به هر طریقی مردم را از حضور در عرصه انتخابات منصرف نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در همایش احیاگران امر به معروف و نهی از منکر مازندران در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) ساری، از تلاش‌های چشمگیر دست اندرکاران این ستاد در راستای ترویج فرهنگ این واجب الهی در سطح جامعه تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نباید معروف و منکر را به مواردی خاص محدود کنیم، بلکه باید با نگاه وسیع و جامع‌تر به آن توجه داشته باشیم، عنوان داشت: به معروف‌ها و منکر‌ها در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری، زیست محیطی، فرهنگی، تولیدی، کشاورزی و به خصوص حوزه ادارات و نهاد‌ها باید توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از عدم تشکیل سمن‌های تخصصی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور اظهار داشت: همواره پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین باید چشم‌های نظارتی را افزایش دهیم که احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بعنوان دیدبانان قوی در این حوزه می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اداره کردن جامعه کار بسیار سختی است و اگر غفلت کنیم و فساد همه‌گیر شود مبارزه با آن سخت‌تر نیز خواهد شد، تصریح کرد: مبارزه با مفسد کار خوبی است، اما بهتر است با بستر‌های فساد در جامعه مبارزه شود تا دیگر مجال برای مفسدین وجود نداشته باشد.

محمدی لائینی در ادامه با اشاره به اینکه با تمام تلاش‌های صورت گرفته در کشور، اما کماکان در حوزه احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به نقطه در خور شان نظام اسلامی نرسیده ایم، افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش بیشتر و همراه ساختن نیرو‌های مومن و متخصصی است که تمایل دارند در این جبهه فعالیت داشته باشند؛ بنابراین باید آن‌ها را شناسایی و از نقطه نظرات و ایده‌های خوب ایشان استفاده نمود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوع انتخابات پیش رو نیز گریزی زد و خاطرنشان ساخت: امروز در آستانه معروف بزرگی قرار داریم که در مقابل آن تمام دشمنان نظام اسلامی قد علم کرده و نقطه مقابل آن را با شعار‌های انحرافی تبلیغ می‌کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: ۲۸ خرداد انتخاب سرنوست سازی پیش روی همه ملت ما است و ما وظیه داریم که جامعه را به این معروف بزرگ و حیاتی برای نظام جمهوری اسلامی دعوت کنیم و توجه داشته باشیم که تمام دشمنان ما سعی بر این دارند این معروف بزرگ را در ذهن مردم ما منکر جلوه دهند و به هر طریقی مردم را از حضور در عرصه انتخابات منصرف نمایند.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه انتخاب هم یک حق است، هم تکلیف شرعی و هم امانتی بر دوش همگان افزود: اگر رای ندهیم و یا انتخاب درست نداشته باشیم دین، ارزش‌ها و فرهنگ ما آسیب می‌بیند و در تربیت و آموزش فرزندان ما اخلال به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما