شناسهٔ خبر: 47795591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حضور حداکثری، اقتدار ملی/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

انتخابات مظهر حماسه سیاسی و مصداق عملی امر به معروف است

«مهرداد محمدی» انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مصداق عملی امر به معروف برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران پیش از ظهر امروز در همایش احیاگران امر به معروف و نهی از منکر مازندران در مجتمع فرهنگی اهل بیت (ع) ساری با تبیین اهداف و ماموریت‌های این ستاد اظهار داشت: برنامه‌های این ستاد در سال جدید بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و سایر اندیشمندان بزرگ همچون علامه شهید مطهری، شهید بهشتی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی طرح ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه وظیفه ستاد هدایت و راهبری گروه‌های جهادی و در مقیاس بزرگتر آن تمام آحاد جامعه به سمت ترویج فرهنگ این فریضتین با برنامه‌های تخصصی و کارشناسی شده است، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۸ تخصصی از جمله عفاف و حجاب، محیط زیست، اقتصاد، تفریحات سالم، هنر و رسانه و... فعالیت دارند که مطالبه‌گری و تذکر صحیح به مسئولان در حوزه‌های تخصصی خود از جمله مهمترین وظایف آن‌ها محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر تغییر نگرشی نیازمند آموزش درست و کاربردی پیرامون آن حوزه است، تصریح کرد: در سال جاری برنامه آموزش عمومی برای سطوح مختلف جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها بویژه رسانه ملی را در دستور کار قرار دادیم، زیرا معتقدیم نقش رسانه‌ها در این حوزه غیر قابل انکار است.

این مسئول به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم بمنظور اجرایی نمودن آن توسط نیرو‌های مومن و انقلابی گفت: ۲۸ خرداد سال جاری نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است بنابراین همگان باید جهت حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح تلاش مضاعف نماییم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مصداق عملی امر به معروف برشمرد و خاطر نشان ساخت: انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح امری بسیار حائز اهمیت است، زیرا مردم برای یک دوره ۴ساله تمام امکانات کشور را به آن فرد خواهند سپرد تا به امید خداوند بتواند مشکلات مردم بویژه درحوزه معیشت و اقتصاد را برطرف نماید.

محمدی به نقش دولتمردان و خواص جامعه اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: اگر کارگزاران و مسئولین جامعه اسلامی وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند و خدمت رسانی مطلوب به مردم داشته باشند، کارآمدی نظام اسلامی افزایش یافته و شاهد آن جامعه امام زمانی خواهیم بود ان‌شاالله.

در ادامه این همایش نیز برخی از مسئولین گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر تخصصی استان به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی در حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما