شناسهٔ خبر: 47795553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تجمع شهرک نشینان صهیونیست در خیابانی در قدس اشغالی برای آغاز راهپیمایی پرچم/

تاکید بر آمادگی کامل مردم و گروه‌های مقاومت برای دفاع همه جانبه از مسجدالاقصی/ تغییر مسیر پروازهای ورودی به فرودگاههای رژیم صهیونیستی

تاکید بر آمادگی کامل مردم و گروه‌های مقاومت برای دفاع همه جانبه از مسجدالاقصی و تغییر مسیر پروازهای ورودی به فرودگاههای رژیم صهیونیستی از جمله خبرهای مربوط به تحولات قدس اشغالی در سایه اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست است که با حمایت کامل نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، شبکه ماهواره ای کان از تغییر مسیرهای پروازهای ورودی به فرودگاههای رژیم اشغالگر خبر داد. این اقدام به خاطر ترس و وحشت اشغالگران از پیامدهای اقدامات ماجراجویانه شهرک نشینان صهیونیست و هشدار صریح گروههای مقاومت در این زمینه صورت گرفته است.

 

تاکید بر آمادگی کامل مردم و گروه‌های مقاومت برای دفاع همه جانبه از مسجدالاقصی

 

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی از آمادگی کامل مردم و گروههای مقاومت برای دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران قدس خبر داد.

 

ولید القططی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت ملت و گروههای مقاومت فلسطین در آماده باش کامل و مصمم به دفاع از مسجدالاقصی و مقابله با شهرک نشینان صهیونیست در سایه موافقت دولت رژیم اشغالگر با راهپیمایی پرچم هستند.

 

القططی در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم تصریح کرد اقدامی که شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند از طریق راهپیمایی پرچم انجام دهند، اقدامی احمقانه  است.

 

وی افزود رویای صهیونیستها هرگز محقق نخواهد شد و آنچه در نبرد ششمیر قدس رخ داد، بهترین دلیل بر اصرار ملت فلسطین و مقاومت برای بازداشتن شهرک نشینان صهیونیست از برگزاری راهپیمایی پرچم و هتک حرمت مسجدالاقصی است.

 

وی خواستار یکپارچه شدن صفوف فلسطینیان برای مقابله با تجاوزات صهیونیستها شد و در عین حال از ملتهای مسلمان و رعب خواست به یاری قدس و مسجدالاقصی و ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران متجاوز بشتابند.

 

خاطر نشان می شود نظامیان صهیونیست امروز سه شنبه به صورت گسترده در قدس اشغالی مستقر شدند تا از شهرک نشینان صهیونیست و راهپیمایی تحریک آمیز آنها موسوم به پرچم حمایت کنند.

 

تجمع شهرک نشینان صهیونیست در خیابانی در قدس اشغالی برای آغاز راهپیمایی پرچم

 

روزنامه هاآرتص از تجمع صدها شهرک نشین صهیونیست در خیابان انبیاء در قدس اشغالی برای اینکه آماده برگزاری راهپیمایی خود موسوم به پرچم شوند، خبر داد.

 

شبکه الجزیره از آغاز راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست در سایه خشم و انزجار فزاینده فلسطینیان به ویژه در قدس اشغالی خبر داد.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما