شناسهٔ خبر: 47795500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:

مسئولان باید پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند

جمیری با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند، گفت: رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و آزادگان با حماسه‌آفرینی سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شده‌اند و باید همه مدیران و مسئولان تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان را مورد توجه قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر، امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تجلی و تبلور جمهوریت نظام اسلامی ایران است که با حضور حداکثری آحاد مردم محقق می‌شود.

وی مشارکت در انتخابات با هر گونه نگاه و دیدگاه را یک ضرورت دانست و گفت: باید زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری توسط مجریان انتخابات فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچکس حق ندارد به اصل انتخابات خدشه وارد کند افزود: مردم در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با مشارکت در انتخابات حماسه‌های بی‌بدیل خلق کرده‌اند و این‌بار هم در انتخابات 28 خرداد حماسه دیگری رقم می‌زنند.

جمیری، با اشاره به اینکه استان بوشهر با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی دارای جایگاه مهمی در استعمار و استکبار ستیزی است خاطر نشان کرد: این جایگاه، وظیفه همگانی مردم استان بوشهر برای حضور در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تأکید بر تعامل و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در انتخابات 28 خرداد تصریح کرد: نقش مردم در انتخابات و تحقق جمهوریت نظام اسلامی مهم، موثر و تعیین کننده است.

وی سلامت و امنیت انتخابات را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: دست‌اندرکاران انتخابات استان بوشهر، فرمانداران بخشداران با تعامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی باید به‌گونه‌ای ساز و کار فراهم کنند تا سلامت انتخابات تضمین شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس روز جمعه 28 خرداد را روز مهم و سرنوشت‌ساز نظام اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: امید است در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شاهد انتخاباتی باشکوه، سالم، آبرومند و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

جمیری با بیان اینکه نیاز است همه گروه‌ها و مردم به‌گونه‌ای کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا شاهد تشکیل دولت قدرتمند، کارآمد و توانمند باشیم تصریح کرد: تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات کنونی جامعه در اولویت رئیس جمهور دولت سیزدهم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر رفع مشکلات کنونی جامعه را از مطالبات مهم مردم دانست و تأکید کرد: با تشکیل دولت کارآمد، توانمند و انقلابی مشکلات کنونی جامعه برطرف می‌شود تا امیدآفرینی مردم ارتقا یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گلایه‌ ایثارگران را مورد توجه قرار داد و گفت: باید مسئولانه پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند.

جمیری، تکریم و احترام جامعه ایثارگری را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و آزادگان با حماسه‌آفرینی سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شده‌اند و باید همه مدیران و مسئولان تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما