شناسهٔ خبر: 47795497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

درخواست بازیکنان عراق برای عدم شلیک گلوله!

بازیکنان تیم کلی عراق در فضای مجازی از هواداران تیم خود درخواست کردند که در صورت پیروزی مقابل ایران، اقدام به شلیک گلوله نکنند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: بازیکنان تیم کلی عراق در فضای مجازی از هواداران تیم خود درخواست کردند که در صورت پیروزی مقابل ایران، اقدام به شلیک گلوله نکنند.

تیم های ملی ایران و عراق از ساعاتی دیگر در دیداری حساس و سرنوشت ساز در دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم المحرق بحرین به مصاف هم می روند.

بازیکنان تیم ملی عراق که به شیرهای رافدین مشهور است، در حرکتی دست جمعی در فضای مجازی از هواداران خود در خواست کردند که در صورت شکست دادن تیم ایران در مسابقه امروز سه شنبه، از شلیک تیرهای هوایی خودداری کنند.

بازیکنان تیم ملی عراق از طریق شبکه های اجتماعی نسبت به حوادث ناگوار پیش آمده یا احتمال اصابت گلوله به یک شهروند عراقی هشدار دادند و خاطرنشان کردند که گلوله های هوایی و نامنظم می تواند باعث غم و اندوه پس از پیروزی احتمالی تیم ملی این کشور می شود. تیم ملی عراق در صورت کسب یک تساوی نیز صعودش به دور بعدی قطعی خواهد شد و حتی در صورت شکست مقابل ایران، باید سلسله اتفاقات عجیبی رخ دهد تا آنها از دور رقابت ها کنار روند و به همین دلیل صعود آنها تا حد زیادی قطعی به نظر می رسد.

نظر شما