شناسهٔ خبر: 47795482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بعنوان تیم ملی همه باید از ما حمایت کنند

رضا اطری: داشتن روحیه برای المپیک صد در صد مهم است

رضا اطری گفت: برای موفقیت در المپیک داشتن روحیه صد در صد مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو در گفت و گو با فدراسیون کشتی در مورد شرایط تمریناتش گفت: خوشبختانه با حمایت ها و پیگیری هایی که از سمت فدراسیون کشتی بعمل آمده، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم که در زمان 40 روز مانده تا المپیک نیز شرایط به همین خوبی پیش برود.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی، ادامه داد: از لحاظ شرایط تمرینی، اسکان و تغذیه همه چیز خوب بوده و فقط در مدت باقی مانده تا المپیک نیاز داریم که در آرامش تمرینات خود را پیگیری کنیم.

اطری در مورد حریفان خود در المپیک گفت: تمامی حریفان را می شناسم. در سبک وزن همه خوب هستند و کار بسیار سخت است، هم حریفان آسیایی و هم حریفان سایر کشورها مدعی کسب مدال هستند و نباید هیچ کس را دست کم گرفت.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون کشتی فیلم کشتی گیران را در اختیار ما قرار داده و با دیدن فیلم آن ها شناخت بهتری نسبت به حریفان خود پیدا خواهیم کرد.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد ادامه روند تمریناتش گفت: پس از حضور در جام زیلکوفسکی لهستان، روز یکشنبه گذشته وارد اردو شدیم و خدا را شکر اردوها خوب است اما تحت تمرینات پرفشار قرار داریم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما