شناسهٔ خبر: 47795464 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه ملبورن استرالیا:

آمریکا دشمن اصلی ملت ها و خیانتکار است

امام جمعه ملبورن استرالیا خواستار اتحاد شیعه و سنی شد و برلزوم تشکیل جبهه مشترک علیه حاکمان خیانتکار منطقه و قدرت های استکباری در جهان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه مجتمع ولی عصر(عج) ملبورن استرالیا، در سخنانی سران مرتجع مسلمان را شریک جرم قدرت های اسکتباری دانست و گفت: جهان اسلام بخاطر سخنان و نصایح گهربار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، به این ادراک رسیده است که دشمن اصلی ملت ها آمریکا است و باید در برابر این طاغوت استقامت کرد.

حجت الاسلام وحیدی با بیان این که حمایت از مظلومان، مستضعفان و مبارزه با قدرت‌های استکباری جهان، عامل اصلی تحریم های آمریکا و مشکلات فعلی جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: قدرت‌های استعماری با ایجاد مشکلات و اعمال تحریم می خواستند جلوی صدور انقلاب اسلامی ایران را بگیرند اما سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، آنان را با ناکامی روبرو کرد و مثل همیشه پاسخ ایرانیان به استعمارگران، پاسخ کوبنده و دندان شکن بود.

وی خطاب به سران کشورهای اسلامی که بجای اعتماد به گرگ های زمان همانند آمریکا و اسرائیل، مثل جمهوری اسلامی ایران به توانائی و ملت خود اعتماد کنید، گفت: اتحاد، همدلی، همبستگی ملی اسلامی تنها راه نجات ملت های مسلمان با مشکلات موجود و سپری مقاوم در برابر دشمنان مشترک مسلمانان است.

امام جمعه ملبورن استرالیا با تاکید به این که جهان اسلام در برابر دشمنان، خود را به قدرتی غیرقابل نفوذ تبدیل کنند، اظهار داشت: آمریکا و دیگر کشورهای غربی به بهانه حمایت از مسلمانان به چپاول سرمایه های ملی سرزمین های اسلامی و ضربه زدن به جهان اسلام می پردازند.

وی خیانت برخی کشورهای اسلامی با جهان اسلام بویژه با ملت مظلوم فلسطین را تاسف برانگیز دانست و گفت: سران عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین در راه  تکمیل اهداف دشمنان اسلام گام برداشته اند و باعث خدشه دار کردن آبرو جهان اسلام شده اند.  

حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که دولتمردان خیانتکار عرب، با برقراری روابط دوستانه با اسرائیل، موجب کشته و زخمی شدن هزاران کودک، مرد و زن در غزه و فلسطین در جنگ گذشته شدند، گفت: تاریخ شاهد است که سرنوشت خیانتکاران چیزی بجز تاریکی و ناکامی نیست.

وی بر لزوم اتحاد شیعه و سنی و تشکیل جبهه مشترک علیه حاکمان خیانتکار در منطقه تأکید کرد و ابراز داشت: سران مرتجع مسلمان در قبال کشتار مردم بی‌ گناه در افغانستان، سوریه، یمن، عراق و کشمیر به حضور خداوند متعال و پیامبر اسلام(ص) پاسخگو خواهند بود./988/

نظر شما