شناسهٔ خبر: 47795413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

محسن رضایی:

توسعه مبادلات تجاری در کرمانشاه یک اولویت است

کرمانشاه- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاتس جمهوری با اشاره به اینکه توسعه مبادلات تجاری در کرمانشاه یک اولویت است، گفت: مشکل بیکاری در استان آزار دهنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، محسن رضایی در گفتگو با مردم استان کرمانشاه که عصر امروز  از شبکه استانی زاگرس پخش شد، از مردم کرمانشاه به عنوان مرزدارانی غیرتمند یاد کرد.

وی  اولویت اول برنامه‌های خود را در استان کرمانشاه نهایی کردن راه آهن تهران - همدان -  کرمانشاه – بغداد عنوان کرد و افزود: با انجام این کار مبادلات تجاری دو جانبه بین دو کشور ایران و عراق توسعه خواهد یافت.

وی به موضوع انتقال آب در حاشیه شهرهای مرزی استان اشاره کرد و گفت: شکل گیری این کانال‌ها و تونل‌ها  فرصت خوبی برای توسعه کشاورزی است.

رضایی یکی از مشکلات بخش کشاورزی را نبود صنایع تبدیلی عنوان کرد و افزود: با رشد صنایع تبدیلی زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در استان کامل می شود  و  درآمد کشاورزان  هم افزایش خواهد یافت.

وی، امضا سند اقدام پیشرفت کرمانشاه را یکی دیگر از برنامه های دولت خود در استان عنوان کرد و گفت :مشکل بیکاری در استان آزار دهنده است.

رضایی با بیان اینکه در دولت خود بسیاری از تعهدات را عملی خواهد کرد از مردم خواست در مقابل این  تعهدات مطالبه گر باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به ظرفیت‌های فراوان کشور در بخش‌های طبیعی، انسانی و تاریخی اشاره کرد و گفت: ایران را باید با ایران شناخت.

وی رویکرد دولت خود را انسجام در بین اقوام برای توسعه و آبادانی عنوان کرد و گفت:  سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو سه دهه اخیر موجب شد تا از توانمندی‌های بزرگ کشور استفاده نشود.

نظر شما