شناسهٔ خبر: 47795309 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهمترین خبر‌های جامعه که در ۲۵ خرداد ماه رخ داده است

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وپنجم خرداد ماه مشاهده می‌کنید. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل پایین آمدن سطح آموزش و پرورش پیشنهاد ما آموزش حضوری مدارس کم جمعیت است. یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به هزینه‌های مدیریت شهری فعلی شهر انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وپنجم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.
 
اولین شرط برای داوطلبان ما این است که در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال قرار داشته باشند و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباشند البته از بین بیماران زمینه‌ای افرادی که فشار خون و دیابت کنترل شده دارند، می‌توانند در این مطالعه شرکت کنند، همچنین داوطلبان باید سابقه ابتلا به کووید نداشته باشند، دارو‌های ضعف سیستم ایمنی مصرف نکنند، دچار سابقه ابتلا به تومور و سرطان نباشند و شاخص توده بدنیشان هم بین ۲۰ تا ۳۵ باشد.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل پایین آمدن سطح آموزش و پرورش پیشنهاد ما آموزش حضوری مدارس کم جمعیت است.
 
بیشتر بخوانید:تهران گرم‌تر می‌شود
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
 
اولین شرط برای داوطلبان ما این است که در محدوده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال قرار داشته باشند و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباشند.
 
عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به هزینه‌های مدیریت شهری فعلی شهر انتقاد کرد.
 
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به شرایط پیچیده تامین دارو گفت: مبنای قضاوت عادلانه باید براساس شرایط و مشکلات عدیده مستقیم و غیرمستقیم ناشی از تحریم و شیوع کرونا باشد، اظهار نظرهای شخصی و مغرضانه درمورد تامین دارو باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما