شناسهٔ خبر: 47788381 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رزرو هتل دوبی از بوکینگ بهتر است یا از سایت‌های دیگر؟

یکی از راه‌های متداول رزرو هتل‌های خارجی برای مسافران سراسر جهان، رزرو از طریق وبسایت معروف booking است. فلای تو دی تابع قوانین وزارت بهداشت هست و هر گونه فعالیتی طبق اعلام ستاد کرونا انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فلای تودی،  اگر برای یک بار هم که شده کوله بار سفرتان را به سمت مقصدی خارجی بسته باشید، گزینه رزرو هتل از سایت بوکینگ یکی از انتخاب‌های پیش‌ رویتان بوده است. در سفر به دوبی نیز از این امکان می‌توانید بهره ببرید و به راحتی، رزرو هتل دوبی از بوکینگ را از میان انتخاب‌های فراوان انجام دهید و بابت رزرو هتل در دوبی نگرانی نداشته باشید.اما آیا برای مسافرین ایرانی هم مانند مسافران سایر نقاط جهان برای سفر به دوبی، رزرو هتل از بوکینگ راحت‌ترین راه‌حل ممکن است؟ به نظر شما، سایت دیگری با امکانات کامل‌تر و با سرعت پردازش بالاتر منطبق با نیازهای ایرانیان برای رزرو هتل، وجود دارد که از طریق آن بتوانید حتی راحت تر از سایت بوکینگ، رزرو هتل دوبی را انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی بیشتر با سایت بوکینگ، تا به انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رزرو هتل دوبی از بوکینگ

سایت رزرو هتل بوکینگ در سال 1996 توسط فردی هلندی به نام Bruinsma در آمستردام با مشخصات اولیه Bookings.nl تاسیس شد. هر چه زمان می‌گذشت، سایت بوکینگ بیش از قبل پیشرفت می‌کرد و نظر بزرگان دنیا از جمله شرکت آمریکایی The Priceline Group را به خود جلب کرد تا اینکه در نهایت این شرکت در سال 2005 امتیاز Bookings.nl را خریداری کرد و نام آن را به شکل امروزی آن یعنی Booking تغییر داد.

در حال حاضر، سایت بوکینگ نه تنها پایگاهی به‌روز و پیشرو در زمینه رزرو هتل است، بلکه با داشتن قوانین و بازرسان سخت‌گیر، یکی از معتبرترین و کامل‌ترین سایت‌های مرجع جهانی رزرو هتل با پوشش مقاصد مختلف در سرتاسر جهان است که در کنار رزرو، به معرفی کامل هتل‌ها و همچنین بازتاب نظرات کاربران و در نهایت آگاهی بخشی ثمربخش به کاربران خود، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دوبی نیز یکی از پرترددترین مقاصد سفر برای ایرانیان است که نه تنها خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است، بلکه برای داشتن اقامت راحت و دلنشین در این شهر، راه‌های مختلفی همچون رزور هتل دوبی از بوکینگ وجود دارد.

چطور از بوکینگ، هتل دوبی رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل دوبی از بوکینگ، کافی است تا با حساب کاربری گوگل خود وارد این وبسایت شوید و یا یک حساب کاربری در این سایت برای خود بسازید. اگر هتل خاصی مد نظر شماست، نام آن را در این سایت جستجو کنید و یا اگر می‌خواهید از میان گزینه‌های مختلف و بررسی آن‌ها اقدام به انتخاب نمایید. سپس تاریخ ورود و خروج خود به هتل و تعداد مسافران را وارد کنید تا لیست هتل هایی که امکان رزرو آنها در تاریخ مذکور برای شما وجود دارد به نمایش درآید. البته می‌توانید با استفاده از فیلترهای سایت، لیست هتل‌های دوبی برای رزرو را محدودتر کرده و در آخر اقامتگاه مطلوب خود را پیدا کنید. بعد از این که هتل خود را انتخاب کردید، برای نهایی کردن رزور هتل دوبی از بوکینگ به صفحه بعد هدایت می‌شوید. در این مرحله در کنار تایید اطلاعات شناسایی خود، باید به سوالاتی همچون دلیل سفر (کاری یا تفریحی) و یا بازه احتمالی رسیدن به دوبی پاسخ دهید. بعد از پاسخ دادن به این سوالات و بررسی صحت آنها، وارد مرحله پرداخت خواهید شد، که حتما باید با کارت‌های اعتباری همچون مستر کارت یا ویزا کارت پرداخت را انجام دهید در غیر این صورت، رزور هتل دوبی از بوکینگ کنسل خواهد شد، به همین راحتی!

به غیر از بوکینگ، از چه سایت دیگری می‌توان رزرو هتل در دوبی را انجام داد؟

با این که رزرو هتل دوبی از بوکینگ یکی از مطمئن‌ و بهترین روش‌ها برای داشتن اقامتی خوب در این شهر و یا هر مقصد دیگری است، اما در نهایت برای مسافرانی که کارت‌های اعتباری بین‌المللی ندارند، راهی است که به بن بست منتهی خواهد شد! در چنین شرایطی بهترین کار، رجوع به مرجعی داخلی و حتی بهتر از سایت بوکینگ برای رزرو هتل دوبی و یا هر شهر خارجی دیگر است. فلای تودی، دقیقا همان مرجعی است که برای رزرو هتل خارجی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

برای رزرو هتل دوبی از فلای تودی می‌توانید به تمامی هتل‌های دوبی دسترسی داشته باشید و با استفاده از فیلترهایی همچون سطح قیمت و نرخ‌های مختلف، نوع خدمات، سطح خدمات، نوع غذا، مکان اقامتی، کلاس مکان اقامتی و امکانات هتل و گزینه‌های مطلوب برای رزرو هتل در دوبی، اقامتگاه خود را انتخاب و رزرو نمایید.

برای رزرو هتل در فلای تودی، پس از انتخاب هتل موردنظر خود، وارد صفحه مشخصات خریدار شده و ضمن مطالعه و موافقت با قوانین رزرو هتل و مشاهده قیمت، به صفحه بعد یعنی اطلاعات مسافر هدایت می‌شوید.

در این مرحله، ابتدا موقعیت هتل بر روی نقشه برای شما به نمایش در می‌آید و سپس اطلاعات اصلی شما همچون نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی، ایمیل و شماره همراه شما خواسته می‌شود. پس از تکمیل این اطلاعات، وارد مرحله پرداخت با کارت‌های شتاب بر مبنای ریال می‌شوید و می‌توانید به راحتی رزرو هتل دوبی خود را از طریق وبسایت فلای تودی انجام دهید.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، چنانچه از سایت فلای تودی رزرو هتل دوبی را انجام دهید، از مزایایی همچون پشتیبانی 24 ساعته تیم حرفه‌ای این وب سایت بهره مند خواهید شد، در صورتیکه با رزرو هتل از بوکینگ به چنین قابلیتی دسترسی نخواهید داشت.

همچنین به دلیل ارتباط مستقیم فلای تودی با هتل‌های خارجی، هر کدام از هتل های دوبی را می‌توانید با ارزانترین قیمت از این وب سایت رزرو نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما