شناسهٔ خبر: 47731084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پزشک عراق: رسن به بازی ایران می رسد

در حالیکه شب گذشته رسانه های عراقی از غیبت بشار رسن در دیدار با ایران خبر داده بودند، پزشک این تیم اعلام کرد بشار مشکلی برای بازی روز سه شنبه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی فوتبال عراق به لطف گل بخودی بازیکن هنگ کنگ، موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند. در دقیقه 66 این بازی، بشار رسن هافبک خلاق و موثر تیم ملی عراق دچار آسیب دیدگی شد و جایش را به حسین علی داد.

شب گذشته چند سایت و رسانه عراقی از غیبت بشار در دیدار با ایران خبر دادند ولی اکنون پزشک این تیم از جدی نبودن آسیب دیدگی هافبک سابق پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی کشورش ندارد.

 

قاسم الجنابی پزشک تیم ملی فوتبال عراق در گفتگو با وب سایت المعلومة در مورد مصدومیت بشار رسن گفت: "بشار رسن در بازی دیروز مقابل هنگ کنگ بر اثر حرکت بی پروا یکی از مدافعان حریف مصدوم شد."

 

 

 

او ادامه داد: "رسن در وضعیت خوبی قرار دارد و پس از انجام معاینات مقدماتی، مشخص شد که او فقط دچار یک کبودی شده است و جای نگرانی نیست." پزشک عراقی ها در پایان خاطرنشان کرد: "رسن آماده بازی ایران است و مشکلی از این بابت وجود ندارد."
تیم های ملی ایران و عراق روز سه شنبه از ساعت 21 در استادیوم المحرق بحرین به مصاف هم می روند. در حال حاضر عراقی ها با 17 امتیاز صدرنشین هستند و ایران نیز با 15 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. پیروزی شاگردان اسکوچیچ به منزله صعود قطعی آنها به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی است و در صورت کسب تساوی، باید منتظر نتایج تیم های دوم سایر گروه ها بود.

نظر شما