شناسهٔ خبر: 47715099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس کمیته اقشار ستاد ‌انتخاباتی رئیسی: مخالفان به ناروا در حال تبلیغ علیه آیت‌الله رئیسی هستند / رئیسی برای مبارزه با فساد و رانت جدی است

گروه استان‌ها - رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه از اقتصاد دریا شهرهای ساحلی ایران از جمله بوشهر منفعت نبرده است گفت: حل مشکل ته لنجی، سهم بوشهری‌ها در مدیریت کلان کشوری مورد توجه ویژه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد امیرآبادی فراهانی بعداز ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته‌های اقشار ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر اظهار داشت: پس از برگزاری دومین مناظره کاندیداها در صداوسیمای جمهوری اسلامی، شاهد خیزش مناسب مردم بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده برای آیت‌الله رئیسی هستیم.

وی افزود: البته برخی از افراد تلاش می‌کند که با وانمود کردن پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات 28 خرداد، به نوعی یک نوع خمودگی و کم کاری را در جریان انقلاب برای تلاش در رأی‌آوری آیت‌الله رئیسی ایجاد کنند درحالی که این ترفند بیش نیست.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: نیاز است که تا آخرین لحظه، تمام تلاش خود را برای معرفی برنامه‌های آیت‌الله رئیسی به جامعه انجام دهیم و از هیچ کوششی دریغ نشود.

امیرآبادی با اعلام اینکه جریان رقیب به دنبال ایجاد شایعه در سطح جامعه برای ضربه زدن به جایگاه آیت‌الله رئیسی است، گفت: موضوع مذاکره، برجام، فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، حجاب و فعالیت‌های بانوان بخشی از موضوعاتی است که مخالفان به ناروا در حال تبلیغ علیه آیت‌الله رئیسی هستند.

وی ادامه داد: نگاه آیت‌الله رئیسی تأمین منافع ملی در فضای بین‌المللی است و با همه انتقادها که به برجام وجود دارد به سبب اینکه در مجلس شورای اسلامی، قانونی شده از آن حمایت خواهد کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته این حمایت و اجرا برجام را به رفع یک جانبه تحریم‌های آمریکا گره زده است و در صورتی‌که طرف‌های آمریکایی این تحریم‌های ظالمانه را به شکل کامل بردارند حاضر به ادامه مذاکرات است.

امیرآبادی فراهانی عنوان کرد: اینکه مخالفان می‌گویند آیت‌الله رئیسی به دنبال فیلتر شبکه‌های اجتماعی است حرف نادرستی است و صحت ندارد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی معتقد است که از فضای شبکه‌های اجتماعی می‌توان برای تولید، اشتغال، کارآفرینی، مناسبات خانوادگی و ایجاد شور و نشاط در جامعه استفاده کرد اما نباید این فضا زمینه برای ولنگاری فرهنگی و اجتماعی شود.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی هدف ستاد را جذب حداکثری دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی به شکل مستقل وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده از همه طیف‌های سیاسی و اجتماعی که دل در توسعه و سرافرازی انقلاب و نظام و حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی دارد استقبال می‌کند.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: هیچگونه تنگ نظری در ستادهای آیت‌الله رئیسی برای کسب حداکثری رأی وجود ندارد اما وی تأکید دارد از هرگونه اسراف در ستادها به خصوص در چاپ بنر تبلیغاتی جلوگیری کند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جدی آیت‌الله رئیسی در دولت آینده ، مبارزه با فساد و رانت است که به‌خصوص در شرکت‌های دولتی با وجود ارتزاق دو سوم بودجه سالانه کشور، این موضوع با یک باز تعریف جدی در حوزه نظارتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از اقتصاد دریا شهرهای ساحلی ایران از جمله بوشهر منفعت نبرده است گفت: با یک بررسی اجمالی متوجه می‌شویم که با کمال تأسف فقیرترین شهرهای ایران در مجاورت دریا قرار دارد در درحالی که ثروتمندترین شهرهای دنیا در کنار سواحل هستند.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در خصوص تحریم‌های فلج کننده علیه ملت ایران، بیان کرد: نظر همه جبهه انقلاب ، این است که تحریم‌ها حتی یک لحظه نباید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه برجام یک سند بین دولت جمهوری اسلامی و کشورهای مختلف است خاطر نشان کرد: با وجود اینکه انتقاداتی بر آن داریم اما چون قانون جمهوری اسلامی است به عنوان یک سند پذیرفته و در صورتی‌که آمریکایی‌ها تحریم همه جانبه را بردارند در دولت رئیسی از ظرفیت‌های موجود در برجام استفاده می‌کنیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اگر برجام نتواند مشکلات مردم را حل کند و آمریکایی‌ها تحریم‌ها را بر ندارند لزومی به اجرایی شدن آن وجود ندارد.

وی عنوان کرد: حل مشکل ته لنجی، سهم بوشهری‌ها در مدیریت کلان کشوری، توسعه آب شیرین‌کن، شهرک‌های شیلات و استفاده از ظرفیت انرژی مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/190/ش

 

نظر شما