شناسهٔ خبر: 47714756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اسکوچیچ:مشخص بود می‌توانیم کامبوج را ببریم/امیدوارم با همین کیفیت با عراق بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به کیفیت تیممان مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار با کامبوج در خصوص برتری ۱۰ گله تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: در ابتدا می‌خواهم به بازیکنان تیمم تبریک بگویم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم. مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری دارد و می‌تواند بازی را به نفع خودش تمام کند.

وی افزود: از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید. باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیممان مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از بازیکنانی که امروز به کار گرفت و به طور کلی عملکرد تیم در این تورنمنت چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند. وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

نظر شما