شناسهٔ خبر: 47714623 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت یک نوجوان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به دنبال تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و درگیری‌ها در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی شهید و ۱۱۰ نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، تعداد زخمی‌های فلسطینی در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به ۱۱۰ نفر افزایش یافت.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد تعداد زخمی‌های فلسطینی‌ها به دنبال درگیری با نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در روستای بیتا در جنوب نابلس، به ۱۱۰ نفر افزایش یافت.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به نام محمد سعید حمایل در منطقه جبل صبیح کرانه باختری به ضرب گلوله نیرو‌های صهیونیست به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز دیروز پنجشنبه اعلام کرده بود ۳ فلسطینی با شلیک مستقیم گلوله توسط نیرو‌های صهیونیست در شهر جنین به شهادت رسیدند.

طی هفته گذشته، شهر‌های نابلس و جنین در کرانه باختری شاهد درگیری‌های شدید با نیرو‌های اشغالگر و تیراندازی به سمت مردم فلسطین بود.

تشکیلات خودگردان فلسطین تنش زایی‌های جدید رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: ادامه اقدامات رژیم اشغالگر و نقض مستمر حقوق ملت فلسطین، تجاوزات صهیونیستی و کشتارها، باعث تنش و اتفاقات خطرناک خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما