شناسهٔ خبر: 47710928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیرآبادی:

دولت رئیسی هرگونه محدودیت فضای مجازی را قبول ندارد

رئیس ستاد اقشار مرکزی رئیسی گفت: دولت رئیسی هرگونه محدودیت فضای مجازی را قبول ندارد هر چند که معتقد است باید این فضا از حالت ولنگاری نجات یابد

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس ستاد اقشار مرکزی  رئیسی امروز در نشست با نخبگان استان بوشهر بیان کرد: حجت الاسلام  رئیسی اعلام کرده که مستقل وارد انتخابات شده است و می‌خواهد از ظرفیت همه مردم ایران استفاده کند.

او افزود: استفاده از متخصصین، نخبگان و اقشار مختلف و به خصوص جوانان در حوزه‌های مدیریتی در برنامه حجت الاسلام ئیسی قرار دارد و او در قوه قضائیه این موضوع را به منصه ظهور نشاند.

رئیس ستاد اقشار مرکزی  رئیسی عنوان کرد:حجت الاسلام رئیسی دغدغه جبهه انقلاب دارد، او دولتش را دولت مردم می‌داند و به دنبال این است که همه مردم ایران در دولتش حضور داشته باشند و همه مردم احساس تعلق کنند.

 مبارزه با فساد و رانت خواری برنامه جدی رئیسی

امیرآبادی ادامه داد: رسیدگی به مناطق محروم در صدر برنامه‌های  رئیسی قرار دارد که منحصر به یک استان خاص نیست بلکه حتی در برخی استان‌های برخوردار نیز با بی‌توجهی‌هایی مواجه هستیم  و این موارد در حاشیه شهر‌های تهران، قم، اصفهان، مشهد و اهواز به خوبی دیده می‌شود.

او افزود: یکی از برنامه‌های جدی حجت الاسلام  رئیسی در دولت آینده، مبارزه با فساد و رانت خواری است و به خصوص این موضوع با یک بازتعریف جدی در حوزه نظارتی در شرکت‌های دولتی با وجود ارتزاق دو سوم بودجه سالانه کشور، انجام خواهد گرفت.

شهرهای ساحلی از دریا نفع نبرده‌اند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شهر‌های ساحلی ایران از جمله بوشهر از اقتصاد دریا منفعتی نبرده‌اند، گفت: با یک بررسی اجمالی متوجه می‌شویم که با کمال تاسف فقیرترین شهر‌های ایران در مجاورت دریا قرار دارد در حالی که ثروتمندترین شهر‌های دنیا در کنار سواحل هستند.

بیشتر بخوانید

امیرآبادی بیان کرد: شهری‌های ساحلی مانند بوشهر با وجود دریا، به دلیل تنازع بخشی و نبود انسجام بین دستگاه‌ها شاهد رشد و توسعه‌ای نبوده و نیازمند ورود جدی دولت است که ان شاءالله در دولت آینده با وجود قوانین مناسب شاهد حل بخشی از مشکلات این نوع شهر‌ها خواهیم بود.

رئیس کمیته اقشار ستاد ستاد مرکزی  رئیسی در خصوص تحریم‌های فلج کننده علیه ملت ایران هم گفت: نظر همه جبهه انقلاب، این است که تحریم‌ها حتی یک لحظه نباید ادامه داشته باشد.

استفاده از ظرفیت‌های برجام به شرط حذف تحریم‌ها

امیرآبادی در خصوص برجام نیز بیان کرد: برجام یک سند بین دولت جمهوری اسلامی و بین کشور‌های دنیا است و با وجود این که انتقاداتی بر آن داریم، اما چون قانون جمهوری اسلامی است به عنوان یک سند پذیرفته‌ایم و در صورتی که آمریکایی‌ها تحریم‌های همه جانبه را بردارند در دولت رئیسی از ظرفیت‌های موجود در برجام استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر برجام نتواند مشکلات مردم را حل کند و آمریکایی‌ها تحریم‌ها را بر ندارند لزومی به اجرایی شدن آن وجود ندارد.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی  رئیسی در خصوص وضعیت فضای مجازی هم گفت: دولت رئیسی هرگونه محدودیت فضای مجازی را قبول ندارد هر چند که معتقد است باید این فضا از حالت ولنگاری نجات یابد و زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، فضای اشتغال و کارآفرینی شود.

اینترنت رایگان برای خانواده‌های کم درآمد

امیرآبادی گفت: دولت آینده قائل به ارائه اینترت رایگان و پرسرعت به بخشی از خانواده‌های بدون تمکن مالی است ضمن این که از این فضا می‌توان به شکل موجه، هدفمند و قابل قبولی استفاده شود.

او درباره نگاه حجت الاسلام  رئیسی در خصوص حضور بانوان در سمت‌های مدیریتی و اجتماعی، بیان کرد: عده‌ای از حجاب بانوان و رفتن آن‌ها به ورزشگاه‌ها به عنوان یک اولویت در برنامه‌ها استفاده می‌کنند در حالی که این موضوع دست‌آویزی برای گرفتن رای از بانوان است و  رئیسی با حفظ کرامت و استفاده از توانایی‌های بانوان برای اجرای امور کشور برنامه دارد.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی حجت الاسلام  رئیسی عنوان کرد: حل مشکل ته لنجی، سهم بوشهری‌ها در مدیریت کلان کشوری، توسعه آب شرین‌کن‌ها، توسعه شهرک‌های شیلاتی و استفاده از ظرفیت انرژی را در همین جلسه به شکل برخط برای حجت الاسلام  رئیسی ارسال کرده ایم.

خیزش مناسب آراء رئیسی پس از مناظره دوم

امیرآبادی فراهانی بعد از ظهر امروز در نشست با روسای کمیته‌های اقشار ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: پس از برگزاری دومین مناظره کاندیدا‌ها در صداوسیمای جمهوری اسلامی، شاهد خیزش مناسب آراء حجت الاسلام رئیسی بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده هستیم.

او افزود: البته برخی از افراد تلاش می‌کنند که با وانمود کردن پیروزی آقای رئیسی در انتخابات پیش رو، به نوعی یک نوع خمودگی و کم کاری را در جریان انقلاب برای تلاش در رای آوری او ایجاد کنند در حالی که این ترفندی بیش نیست.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی با اعلام این که جریان رقیب به دنبال ایجاد شایعه‌ها در جامعه برای ضربه زدن به جایگاه حجت الاسلام رئیسی است، ادامه داد: موضوع مذاکره، برجام، فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، حجاب و فعالیت‌های بانوان بخشی از موضوعاتی است که مخالفان به ناروا در حال تبلیغ علیه حجت الاسلام رئیسی هستند.

امیرآبادی ادامه داد: هدف ستاد حجت الاسلام رئیسی جذب حداکثری است و با توجه به این که او به شکل مستقل وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده است، از همه طیف‌های سیاسی و اجتماعی که دل در توسعه و سرافرازی انقلاب و نظام و حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی دارد استقبال می‌کند.

او بیان کرد: آقای رئیسی تاکید دارد از هرگونه اسراف در ستاد‌ها به خصوص در چاپ بنر‌های تبلیغاتی جلوگیری شود.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: آن چیز که برای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری مهم است مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای است و تمام تلاش‌های ما در کشور نیز باید بر این اصل رقم خورد.

انتهای پیام/ک

نظر شما