شناسهٔ خبر: 47705768 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پسر تام هنکس، «پدرخوانده» را زنده می‌کند

جیووانی ریبیسی، کالین هنکس و دن فوگلر به سریالی درباره چگونگی ساخته شدن «پدرخوانده» پیوستند.

صاحب‌خبر -

مهر به نقل از ورایتی: پارامونت پلاس در حال گردآوردن مجموعه بازیگران سریال جدید «پیشنهاد» است که داستان آن به نحوه ساخته شدن فیلم «پدرخوانده» می‌پردازد. جیووانی ریبیسی، کالین هنکس و دن فوگلر به جمع بازیگران این سریال پیوسته‌اند.

این سه نفر به بازیگرانی که از قبل معرفی شده بودند یعنی مایلز تلر و متیو گود محلق می‌شوند.

پسر تام هنکس، «پدرخوانده» را زنده می‌کند

«پیشنهاد» بر پایه تجربه آلبرت اس.رودی تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار برای این فیلم، ساخته می‌شود و داستان رخدادهای پشت صحنه فیلم «پدرخوانده» در سال ۱۹۷۲ را تعریف می‌کند. گود نقش رابرت اونز تهیه‌کننده را ایفا می‌کند.

ریبیسی نقش جو کلمبو رییس مافیا را ایفا می‌کند. علاوه بر هدایت کردن یکی از پنج خانواده بدنام مافیای آمریکا، کلمبو همچنین موسس لیگ حقوق مدنی ایتالیایی آمریکایی‌ها بود. لیگ در ابتدا مخالف ساخته شدن «پدرخوانده» بود اما در نهایت رودی با کلمبو ملاقات کرد و توانست حمایت او را جلب کند.

ریبیسی اخیراً در سریال «در لبه» محصول نتفلیکس بازی کرد و بازیگر نقش اول سریال «اسنیکی پیت» محصول آمازون بود. او بیشتر از همه به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های «آواتار»، «نجات سرجوخه رایان»، «کوهستان سرد» و «دشمنان عمومی» شناخته شده است.

هنکس که پسر تام هنکس است، نقش بری لاپیدوس یکی از مدیران اجرایی شرکت گلف اند وسترن را بازی می‌کند که قدرت زیادی در شرکت پارامونت پیکچرز داشت. از نقش‌های تلویزیونی هنکس می‌توان از «دکستر»، «فارگو» و «زندگی در قطعه‌ها» نام برد. او برای «فارگو» نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر مکمل مرد هم شد. از نظر فعالیت سینمایی هم وی به خاطر «اورنج کانتی»، «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «کینگ کینگ» شناخته می‌شود.

فوگلر هم در نقش فرانسیس فورد کاپولا کارگردان افسانه‌ای فیلم ظاهر می‌شود که در کنار ماریو پوزو، کار نوشتن فیلمنامه این پروژه را نیز انجام داد. وی اخیراً در سریال «واکینگ دد» و «گلدبرگ‌ها» ظاهر شد و در سینما هم در مجموعه «هیولاهای خارق‌العاده» و «توپ‌های خشم» بازی کرده است.

این در حالی است که فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» نیز با همین موضوع قرار است، ساخته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما