شناسهٔ خبر: 47703320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

در حاشیه کاندیداتوری دختر شهید سلیمانی

قمار قالی باف با آبروی حاج قاسم

نام فرزند ارشد شهید سلیمانی در لیست انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران قرار گرفت. حتی شخص قالی باف هم می دانست کار نادرستی است قمار با آبروی حاج قاسم سلیمانی و از ارزش خبری شهرت سردار دل ها بهره بردن و لیست شورای شهر را با اسم نرجس سلیمانی دیزاین کردن وگرنه این کار را در فرایندی پنهانی انجام نمی داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

خبر کوتاه بود؛ نام فرزند ارشد شهید سلیمانی در لیست انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران قرار گرفت.(جزئیات را اینجا بخوانید)
حتی شخص قالی باف هم می دانست کار نادرستی است قمار با آبروی حاج قاسم سلیمانی و از ارزش خبری شهرت سردار دل ها بهره بردن و لیست شورای شهر را با اسم نرجس سلیمانی دیزاین کردن وگرنه این کار را در فرایندی پنهانی انجام نمی داد.
کار خلاف را مخفی انجام می دهند و همه را شگفت زده می کنند و‌ قالی باف خانواده سردار دل‌ها را هم متعجب کرد با این شعبده بازی بچه گانه اش حتی همسر سردار سلیمانی و حتی برادر شهید را که ناخوش احوال شدند از این سیاست بازی نامزدعقب مانده از دولت که تلاش می کند به خزانه نابود شده خیابان بهشت بازگردد.
قالی باف باید برای دختر شهید بجای سو استفاده سیاسی پدری می کرد که این رسم همسنگری نیست دختر شهید را در میدانی به جنگ برانگیزد که اگر برنده شود بازنده آبروی حاج قاسم است و اگر بازنده آن معرکه باشد صورت خانواده شهید خاک آلوده خواهد شد.
موج واکنش های معنادار از خانواده و نزدیکان گرفته تا تحلیل گران و دلسوزان انقلاب به شدت بالا گرفته و در این میان پافشاری قالی باف برای حضور نام دختر سردار شهید در این لیست مشکوک و عجیب است.

نظر شما