شناسهٔ خبر: 47700522 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

در کنار آموزش حضوری؛

استفاده از شبکه شاد ادامه می یابد

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه سال تحصیلی پیچیده‌ای پشت سر گذاشته شد گفت: هر رویدادی، صرف نظر از شاد یا مصیبت‌بار بودن، درون خود عناصری مانند بیداری، هوشیاری و حواس‌جمعی به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش کرونا را فرصتی طلایی در کنار مصیبت‌ها دانست و افزود: ترک عادت فرصتی برای مرور وضعیت گذشته و یافتن راهی برای انجام کارها به روش جدید و گستش توانمندی‌ها است.

حاجی میرزایی گفت: آسیب آموزش غیرحضوری در شخصیت، ذهن و تربیت دانش‌آموان، تاثیری گسترده و دیرپا است و از این رو تاکید این وزارت بر آموزش حضوری در کنار رعایت شیوه‌نامه‌ها است.

وی افزود: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به زودی معلمان واکسینه می‌شوند تا آماده حضور بر سر کلاس‌ها باشند.

وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: کلاس‌های حضوی مانع بهره‌بری از ظرفیت ویژه شبکه شاد نمی‌شود و استفاده از این فضا در کنار آموزش حضوری ادامه می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت می کند و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار خواهد داشت.‌

نظر شما