شناسهٔ خبر: 47636382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فلاحی: وعده‌های تحقق ناپذیر از سوی کاندیداها موجب بدبینی مردم می‌شود

پدرام خسروانی

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این که برنامه ها و وعده های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید قابل تحقق باشد، گفت: قابل تحقق نبودن وعده ها موجب ایجاد بدبینی در میان مردم می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص ضرورت پرهیز کاندیداهای انتخابات از طرح وعده های توخالی گفت: تحقق ناپذیر بودن این وعده ها در طول ادوار گذشته به نوعی آسیب زا بوده است، این موضوع می‌تواند موجب یک نوع بدبینی در میان مردم بشود و حتی طرح اینگونه وعده ها برای خود کاندیدا نیز امر مطلوبی نخواهد بود و ورود به اینگونه بازی ها بد خواهد بود.

نماینده مردم همدان با اشاره به وعده های یارانه ای انتخابات بیان کرد: نمی‌گویم همه ولی شاید بسیاری از مردم از وعده های یارانه ای عبور کردند، مباحث از یارانه گذشته و یارانه رفع مشکل نخواهد کرد، حال چه یارانه ۵۰۰ هزارتومان بشود چه ۴۰۰ هزارتومان، چرا که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است. پس معتقدم باید از این حوزه عبور کنند و برای رفع مشکلات حوزه اقتصاد و معیشت مردم با نگاه به ظرفیت های داخل به راهکارهای قابل تحقق توجه کنند.

فلاحی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اشاره فرموده بودند که اکنون نیازهای واقعی مردم حوزه های فضای مجازی و سیاست خارجی نیست، بلکه اقتصاد است، پس باید برنامه افراد در این حوزه مورد تاکید باشد، به غیر از حوزه اقتصاد حوزه های دیگر نیز اینگونه است و برنامه ها و وعده ها باید قابل تحقق باشد، این قابل تحقق نبودن موجب ایجاد بدبینی میان مردم می شود.

انتهای پیام

نظر شما