شناسهٔ خبر: 47388328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی ۶۲ درصد افزایش یافت

معاون کمیته امداد آذربایجان‌غربی از افزایش ۶۲ درصدی سرانه پرداختی به مستمری‌بگیران مددجوی این کمیته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی سهیلی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: بر این اساس مستمری پرداختی در نظر گرفته شده برای یک نفر ۱۵۰ هزار تومان، ۲ نفر ۵۰۰ هزار تومان، سه نفر ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفر ۹۰۰ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه افزایش یاد شده از اردیبهشت ماه جاری انجام می‌شود، افزود: ما به تفاوت مستمری فروردین ماه نیز پس از تامین اعتبار در ماه‌های آینده پرداخت میشود.

او با بیان اینکه افزایش اعلام شده شامل همه مدجویان از جمله مددجویان تبصره ۱۴ خواهد شد، افزود: در حال حاضر کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمات در حوزه‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌دهد.

سهیلی تصریح کرد: برخی از خدمات ارائه شده به مددجویان در حوزه بهداشت و درمان کمک هزینه تحصیلی، آموزش، اشتغال، جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه و سایر خدمات است.

او اظهار کرد: هم اکنون حدود ۹۰ هزار و ۴۱۰ هزار خانوار در قالب ۱۸۷ هزار و ۴۰۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/ ت 

نظر شما