شناسهٔ خبر: 4736537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش کاربران خبرآنلاین پس از نتایج بد قلعه نویی در استقلال/کم لطفی نکن و استعفا بده!

ورزش > لیگ برتر - امیر قلعه نویی دومین فصل ناکامی خود را هم در استقلال سپری می کند و دیگر محبوبیت گذشته را در بین هواداران ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از تساوی استقلال مقابل پدیده، شانس این تیم برای رسیده به سهمیه آسیا هم بسیار اندک شد. در واقع با این روندی که استقلال دارد، بعید به نظر می رسد آنها بتوانند تیم های بالای جدول بگیرند و سهمیه کسب کنند. دو تیم اول لیگ برتر به اضافه قهرمان حذفی به لیگ قهرمانان می رسد و روی کاغذ هم شانس آبی ها بسیار اندک است. نگاهی به کامنت های هواداران استقلال پس از این مسابقه نشان می دهد موافقان قلعه نویی بسیار کمتر از گذشته است. این مربی که محبوبیت فوق العاده ای در استقلال داشت و حتی تا چندی پیش، تعداد حامیانش زیاد بودند حالا کمتر طرفداری را حامی خود می بیند. کامنت های اغلب طرفداران استقلال به این موضوع معطوف بود که دوران امیر قلعه نویی در استقلال تمام شده است. یکی از هواداران نوشت: «این آقا آخر فصل پیش گفت الان اگه از استقلال برم بی معرفتیه حالا میخوایم بهت بگیم آقای قلعه نویی ما اگه معرفت نخوایم باید به کی بگیم؟» همچنین یکی از هواداران نوشت: «بعد از باخت مقابل پرسپولیس اومد روی خط برنامه ورزش در شبکه 5 خیلی صریح گفت استقلال قهرمان میشه. ما سهمیه هم نمی گیریم فقط استعفا امیر.» در بین کامنت های متعدد هواداری هم بود که مشکل را قلعه نویی نمی دانست: «مشکل اصلی این فصل استقلال فقط و فقط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هستند که با مصاحبه ها و جلسات بی مورد با منتقدان و حاشیه سازانی مثل حسن روشن تمرکز تیم را به هم زدند. امیر خان گناهی ندارد. لطفا هوشیار باشیم همانگونه که علی دایی بزرگ را فدای سیاسی و درخشان کردیم امیرخان را فدای افشارزاده و نجف نژاد نکنیم.» یکی از هواداران هم از قلعه نویی خواست تا استعفا بدهد : «تو هم کم لطفی که استعفا نمیدی و فقط تعارف می کنی که مقصری.من یک طرفدار ساده و تو یک مربی با قراردادهای ملیاردی بالاخره نفهمیدیم تیمت آنطور که باید و شاید موقعیت ایجاد نکرد یا از فرصتها استفاده نکرد.» هواداری در واکنش به این حرف های قلعه نویی که استقلال کرنر زیاد داشت، نوشت: «یک تیم ممکنه در یک بازی 30 تا کرنر و ضربه ایستگاهی بدست بیاره... مهم تعداد اونا نیست مهم استفاده درست از کرنر و ضربه ی ایستگاهیه.»
هواداری هم بود که از آینده نیمکت استقلال حرف زد: «بهترین گزینه برای استقلال دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی فولاد و سابق ملوان هست، با همه علاقه به داش علی منصوریان معتقدم باید چند فصل دیگه مربی گری کنه و بعد بیاد استقلال که با تجربه زیاد در امر مربی گری باشه.» یکی از هواداران تراکتورسازی هم نوشت: «خدا رحم کرد قلعه نوعی از تراکتور رفت به امید روزی که استقلالیها رفتن آقارا جشن بگیرند.» هوادار دیگری اما این حرف ها را قبول نداشت: «قلعه نویی هنوز پرافتخارترین مربی لیگ برتره، این افتخارات نمی تونه شانسی بوده باشه اگرم می خواین بگین با لابی بازی بوده پس چرا هرسال قهرمان نشد؟ مخصوصا این دو سال آخر؟»
کامنت های هواداران همچنان ادامه دارد و صف مخالفان قلعه نویی بسیار قطورتر از صف منتقدانش است. قلعه نویی اما همچنان از سه بازی پیشرو حرف می زند و می گوید امیدوار است با کسب هر 9 امتیاز، شانس حضور در آسیا را داشته باشند. اما کامنت های هواداران نشان می دهد آنها چندان امیدی به آینده استقلال ندارند.

252 41

 

برچسب‌ها:

نظر شما