شناسهٔ خبر: 47278120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج اصناف خبر داد: خدمت‌رسانی ۴۰۰ گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف به مناطق محروم

گروه استان‌ها_ رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تعداد ۶۰ رسته خدمت‌رسانی در گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده و اکنون ۴۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، غلامرضا حسن‌پور امروز در حاشیه آئین امضای تفاهم‌نامه خدمت‌رسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای باغ نو دهستان قم رود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما گروه‌های جهادی را بیشتر در مباحث عمرانی می‌شناسیم اما گروه‌های جهادی تخصصی می‌توانند در اقدامات بسیاری به مردم کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به بحث اشتغال‌زایی در روستاها و عرضه محصولات آنان در بازار توسط گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: شأن حضور ما خدمتگزاری به مردم بوده و به همین جهت سازمان بسیج اصناف کشور گروه‌های جهادی تخصصی را به‌منظور خدمتگزاری به مردم در روستاها و مناطق کم برخوردار راه‌اندازی کرده است.

حسن‌پور با تأکید بر امضای تفاهم‌نامه در راستای گسترش فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم در روستای باغ نو دهستان قم رود واقع در استان قم ابراز کرد: اردوهای جهادی تخصصی بسیج اصناف می‌تواند علاوه بر جبران بخشی از محرومیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم، نشان‌دهنده روحیه جهادی و حضور مردم قم درصحنه است.

وی تصریح کرد: یکی از بندهای این قرارداد افزایش گروه‌های و نشان دادن این ظرفیت بی‌نظیر به مردم از طریق مستندسازی و همچنین ایجاد امیدواری در نهاد مردم در سطح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان گفت: باید مهارت افزایی، عرضه محصولات تولیدشده به بازار و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک در روستاها را در اولویت اجرا قرار دهیم چراکه در روستاها به دلیل وسعت زمین، کمبودهای موجود در شهرها جبران می‌شود.

انتهای پیام/460/ ع

نظر شما