شناسهٔ خبر: 47278117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تکرار تلخ تاریخ برای فرهاد مجیدی پس از ۱۳ سال؟

اگر استقلال به ذوب آهن در جام حذفی ببازد تاریخ برای فرهاد مجیدی پس از ۱۳ سال تکرار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر استقلال مسابقه بسیار حساس و دشواری را مقابل ذوب‌آهن پیش رو خواهد داشت چون این دیدار در چارچوب جام حذفی بوده و فرصتی برای جبران مافات وجود ندارد. با توجه به ناکامی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس و همین ذوب‌آهن در لیگ برتر، هواداران آبی به شدت ناراحت و نگران هستند.

 

دو شکست متوالی در رقابت‌های لیگ، شانس قهرمانی استقلال در لیگ را به طرز بسیار زیادی کاهش داده است و آنها نمی‌خواهند در چنین شرایطی کاپ قهرمانی جام حذفی را نیز به واسطه ناکامی مقابل شاگردان مجتبی حسینی از کف بدهند.

 

اگر استقلال بتواند ذوب‌آهن را شکست بدهد قطعاً آرامش مناسبی بر این تیم حاکم خواهد شد و فرهاد مجیدی می‌تواند با تمرکز بیشتری کار را دنبال کند ولی شکست آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی و کنار رفتن از گردونه جام حذفی شرایط را برای آنها به معنای واقعی کلمه بغرنج می‌کند و خاطره بسیار تلخی را نیز برای خود فرهاد پس از ۱۳ سال تکرار خواهد کرد.

 

مجیدی در اواسط دور رفت فصل ۸۶ -۸۷ دوباره به استقلال بازگشت تا خاطرات خوش خود را مجدداً با پیراهن آبی تکرار کند ولی استقلال در آن فصل اصلاً وضعیت خوبی نداشت.

 

آبی‌ها و مجیدی از ۲۳ فروردین تا هشتم اردیبهشت سال ۸۷، سه شکست متوالی و فوق‌العاده تلخ مقابل پگاه گیلان، ابومسلم و پیکان متحمل شدند و حالا اگر مقابل ذوب‌آهن شکست بخورند، این اتفاق تلخ برای فرهاد مجیدی پس از ۱۳ سال و البته در کسوت سرمربیگری تکرار خواهد شد./خبرورزشی

نظر شما