شناسهٔ خبر: 47278106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بهره‌مندی 1531 خانوار روستایی شهرستان خلخال از فناوری نسل سوم و چهارم تلفن همراه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ایجاد و ارتقای 9 سایت ارتباطی در روستاهای شهرستان خلخال خبر داد و گفت: 1531 خانوار روستایی خلخال از نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ایجاد و ارتقای 9 سایت ارتباطی در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: سایت ارتباطی اپراتور همراه اول در روستای زاویه جعفرآباد شهرستان خلخال از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال ایجاد شد و هشت سایت ارتباطی این شهرستان به تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز می شود.

وی افزود: با ایجاد سایت ارتباطی روستای زاویه جعفرآباد، 39 خانوار روستایی از پوشش تلفن همراه برخوردار ‌شدند و با ارتقای هشت سایت ارتباطی در روستاهای کزج، نمهیل، میان رودان، لمعه دشت، تیل، هشی، یلوجه و گیلوان امکان دسترسی 1531 خانوار روستایی به اینترنت سیار فراهم می شود.

رزمی با اشاره به پیشرفت مطلوب و اجرای صد در صدی برنامه ششم توسعه در خصوص برقراری اینترنت در روستاهای بالای 20 خانوار استان خاطرنشان کرد: با ایجاد و ارتقای 9 سایت ارتباطی همراه اول در شهرستان خلخال 1531 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

نظر شما