شناسهٔ خبر: 47278033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همکاری بسیج سازندگی با ادارات خوزستان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان با بسیج سازندگی تفاهم نامه منعقد خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فاضل عبیات روز دوشنبه در حاشیه کارگروه بسیج سازندگی خوزستان در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: بسیج سازندگی در پروژه‌های مختلف و در شرایط سخت همکاری و مشارکت خوبی داشته است و در جبران خسارت به زیرساخت‌ها و زمانی که استان دچار بحران و حادثه شده عملکرد مناسبی داشته است.

وی گفت: در این کارگروه مواردی از قانون بودجه برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی خوزستان‌ برای تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

عبیات ادامه داد: هفته آینده تفاهم نامه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی خوزستان، بین این دستگاه ها و بسیج سازندگی منعقد خواهد شد.
وی گفت: پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان که اعتباری کمتر از ۱۰‌میلیارد ریال نیاز دارند شناسایی شده و قرار است تا این پروژه‌ها در مدت یکسال به نتیجه برسند.

نظر شما