شناسهٔ خبر: 47278030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امنیت و سلامت مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است

ایرنا یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مهم‌ترین اولویت کاری امروز مسئولان، فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرمانداری‌ها اطلاعات و اخبار و هرگونه تبلیغات مجاز و غیرمجاز نامزدها را به موقع به ستاد انتخابات استان گزارش دهند.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها اشراف اطلاعاتی قوی و اطلاع رسانی به موقع وقایع را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت، باید شرایط و فضای انتخاباتی به گونه‌ای پیش رود که این سه ماموریت مهم با تلاش مسئولان و همکاری مردم در امنیت و آرامش کامل برگزارشود.


جمالی عنوان کرد: روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها اطلاعات و اخبار را به طور صحیح و به موقع در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند.
وی ابراز داشت:مسئولان اجرایی انتخابات باید بدون جانبداری  ماموریت خود را انجام دهند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی امن و سالم فراهم شود.
در این نشست، مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از حوزه‌های کاری خود را در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه کردند.

نظر شما