شناسهٔ خبر: 47278002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مانور چندمنظوره امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در حاشیه مانور چندمنظوره امداد و نجات در شهرستان کیار گفت: میزان آمادگی جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در میان سایر استا‌ن‌ها مطلوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج کیانی عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور چندمنظوره امداد و نجات در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: این مانور با محوریت امداد کوهستان، اسکان اضطراری، گشت شبانه غواصی، سیلاب و نجات غریق با رمز «یا زهرا» در شهرستان کیار برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این مانور آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر استان به تصویر کشیده شد که خوشبختانه این آمادگی در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در میان سایر استا‌ن‌ها بالا و مطلوب ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت بروز حوادث و نیاز به امداد با سامانه ۱۱۲ هلال احمر ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای امدادرسانی به شهروندان سطح استان را دارد.

کیانی در خصوص افتتاح پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سردار شهید زال یوسف‌پور شهرستان کیار نیز اظهار داشت: برای راه‌اندازی این مرکز، زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع در نظر گرفته شد و اعتباری معادل هشت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/68033

نظر شما