شناسهٔ خبر: 47277911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس و اعضاء شعبه بدوی کمیسیون اخلاق معرفی شدند

رئیس و اعضاء شعبه بدوی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک رسما معرفی و فعالیت شعب انضباطی این کمیسیون آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت مراسم معارفه اعضای شعبه بدوی کمیسیون اخلاق در محل دفتر ارکان انضباطی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک واقع در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی در خیابان پاسداران تهران برگزار شد.

در این جلسه که رئیس، تنی چند از اعضاء کمیسیون اخلاق و کارکنان دبیرخانه حضور داشتند، اعضای شعبه بدوی انضباطی کمیسیون اخلاق احکام خود را دریافت کردند و رسما فعالیت رکن انضباطی کمیسیون اخلاق آغاز شد.

در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون توضیحاتی در خصوص شرح وظایف کمیسیون، شعبه بدوی و ناظران اخلاق مطرح کرد و سپس اعضاء شعبه بدوی دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص تشکیل جلسات و الزامات کاری مربوطه را بیان کردند.

شعبه بدوی انضباطی کمیسیون اخلاق متشکل از سه قاضی باسابقه دادگستری است که وظیفه رسیدگی انضباطی به رفتارهای خلاف ارزشهای  اخلاقی در ورزش کشور بر اساس آیین نامه مصوب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را بر عهده دارد.

هم‌چنین براساس هماهنگی صورت گرفته، مقرر است احکام قطعی صادره از سوی ارکان انضباطی کمیسیون اخلاق، در چهار نسخه تنظیم و برای فدراسیون مربوطه، وزارت ورزش و جوانان، کمیته اخلاق کمیته بین المللی المپیک (ioc) و فدراسیون جهانی رشته مربوطه ارسال شود.

گفتنی است، با آغاز به کار ارکان انتظامی کمیسیون اخلاق، تمامی اشخاص می‌توانند گزارشات مرتبط با ناهنجارها و شکایات خود در ورزش کشور را به صورت مستند جهت بررسی و پیگیری به دبیرخانه کمیسیون اخلاق واقع در محل ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان سئول ارایه یا از طریق کانال‌های ارتباطی ذیل مطرح کنند.

تلفن: 27615174 - 021

پست الکترونیک: Ethics@olympic.ir

واتس‌آپ و پیامک: 09209478637

انتهای پیام

نظر شما