شناسهٔ خبر: 47277889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاهین بوشهر و چالش رای کمیته تعیین وضعیت؛

دستیاران پاشازاده به دنبال اجرایی کردن حکم قطعی

همکاران مهدی پاشازاده که فصل گذشته با این مربی در شاهین بوشهر حضور داشتند، هنوز موفق به دریافت مطالبات فصل گذشته خود نشده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در شرایطی رخ داده که طبق حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت، باشگاه شاهین بوشهر موظف به پرداخت بدهی مربیان سابقش شده ولی تا این لحظه هنوز قدمی برای حل این پرونده که در فدراسیون فوتبال جریان دارد، برنداشته است.


طبق قوانینی که برای احقاق حقوق اعضای یک تیم فوتبال نوشته شده، باشگاه های بدهکار حق فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی را تنها در صورت جلب رضایت شاکیان خواهند داشت، ولی حداقل در مورد شاهین بوشهر علی رغم اینکه مربیانی نظیر محمد نیک‌سیرت موفق به دریافت حکم نهایی شده اند ولی در اجرایی شدن آن هنوز با چالش مواجه هستند.


تیم فوتبال شاهین بوشهر سال گذشته با هدایت مهدی پاشازاده در هفته های پایانی به دسته اول سقوط کرد و این روزها زیر نظر داود مهابادی با کسب 33 امتیاز اگرچه امیدوارانه به 10 مسابقه پیش رو می اندیشد ولی کار سختی برای انجام این مهم دارد و در این بین ادامه مشکلات مالی این تیم که از فصل گذشته با این تیم باقی مانده است، کار را دشوارتر هم کرده است.

نظر شما