شناسهٔ خبر: 47277758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۸۵۷ نفر از افراد بالای ۷۵ سال در کاشان واکسینه شدند

گروه استان‌ها - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به تزریق بیش از ۱۷هزار دوز واکسن تا به امروز گفت: شش هزار و ۸۵۷ نفر از افراد بالای ۷۵ سال در کاشان واکسینه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، مهدی دلاوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ارائه آخرین آمار و ارقام مربوط به واکسیناسیون در کاشان اظهار داشت: پنج هزار و 397 نفر از کادر درمان دوز اول و یک هزار و 506 نفر از این گروه دوز دوم را دریافت کردند.

وی از دریافت 972 نفر از کادر بهداشت نسبت به دریافت دوز نخست واکسن کرونا خبر داد و افزود: 313 نفر از این افراد نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و یک هزار و 432 نفر از بیماران خاص دوز اول و 424 نفر از آنان نیز دوز دوم را دریافت کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به دیگر جزئیات واکسن‌های تزریق شده در شهرستان کاشان ابراز داشت: 575 نفر از سالمندان واقع در مراکز نگهداری سالمندان در کاشان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و 110 نفر از آنان نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و 108 نفر از پاکبانان نیز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه 161 نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد کاشانی دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: شش هزار و 857 نفر از افراد بالای 75 سال نیز دوز نخست واکسن کرونا را تا به امروز دریافت کردند و روند واکسناسیناسیون بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است.

دلاوری ضمن اشاره به آمار کلی میزان واکسن تزریق شده در شهرستان کاشان تصریح کرد: تا به امروز و از زمان آغاز واکسیناسیون 15هزار و 502 دوز نخست واکسن کرونا و دو هزار و 353 دوز دوم کرونا به جامعه هدف در شهرستان کاشان تزریق شده است که در مجموع تا به امروز 17هزار و 855 دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

انتهای پیام/801/ ع

نظر شما