شناسهٔ خبر: 47277668 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک مصدوم بر اثر واژگونی خودرو تیبا در آبادان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت : واژگونی خودرو تیبا در محور روستای تنگه یک به آبادان ۱ مصدوم بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید نادر نقیبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت : واژگونی خودرو تیبا در محور روستای تنگه یک به آبادان امروز ظهر  ساعت 14:38 به مرکز ارتباطات اورژانس 115 آبادان اطلاع داده شد که به دنبال این خبر کارشناسان مرکز پیام، پایگاه اورژانس تنگه را به محل حادثه اعزام کردند.

او در ادامه افزود: کارشناسان اورژانس  پس از حضور در محل حادثه ، مصدوم فردی ۴۷ ساله که پس از انجام اقدامات درمانی، جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد؛و  خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان در پایان ضمن دعوت از رانندگان وسایل نقلیه به رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط در رانندگی، یادآور شد: مردم در برخورد با حوادث اورژانسی که نیاز به ارایه خدمات فوریت های پزشکی دارند خونسردی خود را حفظ کرده و در تماس با اورژانس ۱۱۵ به سوالات کارشناسان مرکز ارتباطات پاسخ داده و به راهنمایی های آنها توجه کنند و در ارایه گزارش به اورژانس حتما به نوع حادثه ، تعداد مصدومین ، سن بیمار ، سابقه بیماری و آدرس دقیق توجه کافی داشته باشید.

انتهای پیام/ د

نظر شما