شناسهٔ خبر: 47277168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول:

۶۳ درصد سالمندان بیش از ۸۰ سال در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کردند

زهرا حمیدی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون واکسن کرونا برای ۶۳ درصد جمعیت هدف ۸۰ سال و بالاتر در استان خراسان جنوبی تزریق شده و تکمیل واکسیناسیون این گروه سنی در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

محمد دهقانی، امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به رسانه‌ها اظهار داشت: از جمعیت گروه هدف ۸۰ سال و بالاتر در استان خراسان جنوبی حدود ۱۰ هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به منظور کامل کردن واکسیناسیون این جمعیت، از مردم خراسان جنوبی خواهش می‌کنم تمامی افراد ۸۰ سال و بالاتر یعنی متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن در ساعات اداری به مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی در همه شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: پس از تکمیل واکسیناسیون این جمعیت طی روزهای باقیمانده، تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی ۷۵ سال به بالاتر را شروع خواهیم کرد.

وی گفت: تا روز گذشته از ۳۲ هزار دوز واکسن دریافتی حدود ۲۳ هزار دوز تزریق شده و عمده باقیمانده واکسن‌ها دوز دومی است و برای کسانی که دوز اول را دریافت کردند باید در موعد مقرر واکسیناسیون صورت گیرد.

واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در خراسان جنوبی از ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۹ با تزریق واکسن کرونا در بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند آغاز شد.

انتهای پیام 

نظر شما