شناسهٔ خبر: 47277153 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی صنعت برق خراسان:

کشف دستگاه رمز ارز به وسیله مردم تا ۲۰ میلیون تومان پاداش دارد

آذری گفت: به کسانی که کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال را به شرکت برق خراسان رضوی اطلاع دهند ۲۰ میلیون تومان پاداش داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آذری سخنگوی صنعت برق خراسان در نشست خبری گذر موفق از پیک برق گفت: به کسانی که کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال را به شرکت برق خراسان رضوی اطلاع دهند ۲۰ میلیون تومان پاداش داده می‌شود و تمامی اطلاعات به صورت محرمانه در سیستم ثبت می‌شود.

او افزود: در خراسان رضوی حدود پنج هزار و صد دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و جمع شده است.

سخنگوی صنعت برق خراسان  ادامه داد: در حوزه‌های مختلف مانند صنایع، کشاورزی و خانگی اقدامات لازم برای مدیریت مصرف داشته ایم و قرار داد‌هایی منعقد شده است.


خراسان رضوی رتبه دوم در زمینه انرژی‌های تجدید ناپذیر را داراست


ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی رتبه دوم در زمینه انرژی‌های تجدید ناپذیر را دارد گفت: امیدواریم که با همبستگی که بین مردم و ادارات وجود دارد رتبه اول را کسب کنیم.


ریاحی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان گفت: تمام تلاش ما در جهت تامین برق مورد نیاز مردم است تا قطعی برق اضطراری پیش نیاید، چرا که اگر پایداری شبکه از بین برود کل شبکه قطع خواهد شد.

او با اشاره به فروش برق به افغانستان افزود:  هزینه برق فروخته شده به افغانستان در خدمت مردم قرار می‌گیرد و مستقیما وارد چرخه صنعت برق می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان با اشاره به رشد مصرف برق در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ادامه داد: از مردم درخواست داریم در مدیریت مصرف برق همکاری کنند.


خراسان رضوی در آستانه خشکسالی


علایی رئیس شورای انسجام بخشی شرکت‌های تابع وزارت نیرو در خراسان رضوی گفت: بارش باران در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در زمان خشکسالی حدودا ۹۵ درصد آب مورد نیاز مردم از آب‌های زیر زمینی تامین می‌شود.


انتهای پیام//م. ج

نظر شما