شناسهٔ خبر: 47277137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ظاهراً بازی Everwild بیش از ۵ سال در دست توسعه قرار داشته است

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

استودیوی ریر (Rare) در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی از بازی جدید خود تحت عنوان Everwild رونمایی کرد. با این حال، از آن زمان تاکنون اطلاعات تازه‌ای از آن ارائه نشده است. حال طبق اطلاعات و شواهد جدید منتشر شده، ظاهراً این بازی بیش از ۵ سال در دست ساخت قرار داشته است.

مدتی پیش گزارش‌هایی منتشر گردید که نشان می‌داد بازی Everwild در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است. براساس اطلاعاتی که کاربر monster_wer از طریق پروفایل لینکدین برخی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی Everwild بدست آورده، ظاهراً این بازی بیش از ۵ سال در دست توسعه بوده است. اطلاعات پروفایل لینکدین برخی از این توسعه‌دهندگان به کار روی این بازی از سال ۲۰۱۷ و همچنین اطلاعات پروفایل طراح روایت نیز به کار روی از سال ۲۰۱۶ اشاره دارند. این موضوع ظاهراً نشان می‌دهد که بازی مذکور از حدود ۵ سال قبل مراحل توسعه‌ی خود را آغاز کرده است.

البته این اطلاعات ارائه شده بدان معنا نیست که بازی Everwild در تمام این مدت به صورت فعال در دست توسعه قرار داشته است. بازی‌ها اغلب پیش از ورود به توسعه‌ی کامل، در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار می‌گیرند و این احتمالاً همان چیزی است که در Everwild شاهد آن هستیم.

اواخر سال گذشته‌ی میلادی کارگردان خلاق بازی Everwild جدایی خود را از استودیوی ریر تایید کرد. این بازی در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

25
0

برچسب‌ها:

نظر شما