شناسهٔ خبر: 47276742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام معاون بهداشت وزارت بهداشت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام وبدا، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی تلاشگران و دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف، صحیح و به هنگام اطلاعات گام بر می‌دارند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری مهارت و دانش خود، فضایی سالم برای ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، غیر قابل انکار بوده و در همین راستا قابل تقدیر است.

در این میان روابط عمومی‌ها نقش اثر گذاری در حوزه سلامت کشورمان داشته و آینه‌ای تمام نما برای نمایش ایثارگری‌های فعالان این عرصه، به خصوص در دوران همه گیری کرونا بوده اند.

حقیقتا نقش مثبت روابط عمومی‌ها برای نمایش دستاورد‌های حوزه سلامت پس از همه گیری ویروس کرونا بسیار چشمگیر بوده و این نقش آفرینی با بروز و ظهور در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد.

بازتاب ایثار مدافعان سلامت از دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت روستا‌های مرزی کشور تا بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها و همچنین حضور فعال روابط عمومی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در آموزش آحاد ملت در مسیر پیشگیری از ابتلا به این بیماری نکات مهمی است که در ۱۴ ماه اخیر به خوبی دیده می‌شود.

بی شک کسب پیروزی در این مسیر و غلبه کامل بر ویروس کرونا با ادامه فعالیت‌های مستمر و پیگیر روابط عمومی‌های حوزه سلامت و همچنین اصحاب رسانه ارتباط مستقیم خواهد داشت.

با گرامیداشت این روز و قدردانی از همه دست اندرکاران عرصۀ ارتباطات بخصوص روابط عمومی‌های حوزه سلامت فعال در ستاد وزارت متبوع، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از درگاه ایزد منان برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی آرزو می‌کنم.

علیرضا رئیسی
معاون بهداشت

انتهای پیام/

نظر شما